"Admin treba dobiti dobru božićnicu": Nakon Spotifya Ryanair objavio svoj Wrapped
ADMIN Ryanairovih društvenih mreža opet se iskazao svojim prepoznatljivim humorom. Nakon što je Spotify jučer objavio svoj Wrapped za 2024. godinu i time izazvao lavinu negativnih reakcija među korisnicima, Ryanair je iskoristio priliku da predstavi vlastiti Wrapped - duhoviti pregled "statistika" o ponašanju svojih putnika tijekom godine.
408.206 putnika skinulo cipele tijekom leta
Naravno, Ryanairov Wrapped je tu da bi nasmijao publiku, a njihova verzija donosi urnebesne "statistike". Tako su, primjerice, objavili da je čak 408.206 putnika skinulo cipele tijekom leta. Dodali su i kako su toaleti bili apsolutni hit jer su putnici ustali 89 milijuna puta kako bi ih koristili, pritom smetajući 79 milijuna ljudi u prolazu.
Poručili su da je 6.8 milijuna putnika odlučilo putovati avionom u trapericama, što su prokomentirali jednostavnom riječju: "Psihopati."
U njihovim toaletima snimljeno 65.789 selfieja
Ryanair je "izračunao" da je u njihovim toaletima snimljeno 65.789 selfieja, zbog čega su redovi bili dulji za 978 sati. Između ostalog, našalili su se i s parovima koji nisu platili dodatno kako bi sjedili zajedno. Otkrili su da su razdvojili 2.8 milijuna parova koji zbog osam eura nisu sjedili jedno pored drugog na letu.
Uz sve to, dodali su da su primili 26.899 neželjenih fotografija iz avionskih sjedala.
Mnogi oduševljeni
Objava na Instagramu ima gotovo 60 tisuća lajkova. "Njihov marketinški tim nikad ne razočara", "Ovaj admin je najjači", "Nadam se da će osoba zaslužna za ovaj profil dobiti veliku božićnicu", "Ove brojke zvuče tako stvarno", samo su neki od komentara.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati