TikTok odabrao 3 trenda koji su obilježili 2024. godinu
TIKTOK je društvena mreža koja stalno oblikuje način na koji se komunicira, kreira i dijeli sadržaj, a iznova se pojavljuju novi trendovi koji osvajaju milijarde korisnika širom svijeta. Bilo da je riječ o plesovima, smiješnim videima, izazovima ili nekim zanimljivim idejama, svaki mjesec nešto novo postane hit.
Kako se bliži kraj godine, TikTok je službeno objavio tri trenda koji su, prema njihovoj statistici, bili najpopularniji u 2024. godini.
Moo Deng
TikTok je ove godine poludio za bebom malog nilskog konja po imenu Moo Deng, koja živi u zoološkom vrtu Khao Kheow na Tajlandu. "Njegova popularnost je prešla sve granice, ne samo da je povezala ljude sa zajedničkom ljubavlju prema životinjama već je potaknula razgovore o njihovoj dobrobiti i očuvanju", naveo je TikTok.
Njeno ime, koje u prijevodu s tajlandskog znači skakutajuća svinja, izabrano je online glasanjem, u kojem je sudjelovalo više od 20 tisuća ljudi. Neki strani mediji počeli su Moo Deng nazivati i - beauty influencericom. Naime, Sephora Tajland je, inspirirana njezinim izgledom, objavila kako nanijeti rumenilo poput viralne bebe nilskog konja.
Svojim ružičastim obrazima inspirirao je mnoge make-up lookove, koji su ubrzo postali viralni na TikToku.
"Very demure, very mindful"
Ovaj trend u doslovnom prijevodu znači "vrlo si skromna, vrlo si promišljena". Cilj ovog trenda bio je da izgledate i budete "demure", odnosno "pristojni i slatki". Barem je tako tvrdila Jools Lebron, tiktokerica koja je popularizirala ovu frazu i svojim pratiteljima savjetuje kako se ponašati "vrlo skromno i vrlo promišljeno" u raznim životnim situacijama.
Na TikToku Jools prikazuje kako unosi ovaj trend tihe, nenametljive elegancije u svakodnevni život. Prvi video koji je postao viralan prikazuje je kako odlazi na posao. "Na posao dolazim vrlo pristojno našminkana i uredne kose", rekla je u videu. "Vrlo skromno, vrlo promišljeno. Ne zaboravimo biti pristojne dive", dodala je tada.
Video je prikupio preko 34 milijuna pregleda i skoro 4 milijuna lajkova na TikToku te postao pravi hit koji je generacija Z obožavala. Njezini su videi ubrzo pokrenuli trend, pa su tako drugi korisnici, uglavnom žene, dijelili svoje primjere kako su pristojni i nenametljivi u javnosti, ismijavajući očekivanja koja se nameću ženama.
"Demure trend ne samo da je skovao novu frazu već je osnažio samoizražavanje i utjecao na različite trendove", napisao je TikTok u izjavi.
Opsesija krastavcima
Cucumber Boy, odnosno Logan Moffitt, 23-godišnjak je iz Ottawe u Kanadi koji je postao viralna senzacija na TikToku zahvaljujući svojim receptima za salate s krastavcima. Gotovo svaki njegov video s receptima za salatu počinje rečenicom: "Ponekad morate pojesti cijeli krastavac." I izgleda da se mnogi slažu s njim jer njegovi videi s raznim salatama od krastavaca dosežu milijunske preglede.
Jedan od njegovih videa, u kojem priprema salatu s krastavcima i jalapeño papričicama, ima preko 11 milijuna pregleda. Drugi video, u kojem pravi salatu od krastavaca inspiriranu California roll sushijem, dosegnuo je preko 20 milijuna pregleda. Trenutačno ga na platformi prati više od 5 milijuna ljudi.
Ubrzo su mnogi tiktokeri preplavili ovu društvenu mrežu svojim receptima s krastavcima, pa nije ni čudo da se ovaj trend našao na trećem mjestu.
Oglasio se TikTok
"TikTok je tijekom 2024. nastavio mijenjati način na koji otkriva, kreira i povezuje se putem zajedničkog jezika videa", rekao je James Stafford, globalni voditelj sadržaja u TikToku. "Ove godine želimo zahvaliti našoj globalnoj zajednici koja nas je inspirirala i zabavila. I dalje se trudimo stvarati pozitivno okruženje gdje se svi mogu izraziti, donijeti radost, imati svoj jedinstveni glas i priliku da zablistaju", dodao je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati