Gen Z influencerice potpuno su promijenile feminističku igru

U DIGITALNOM dobu, društvene mreže postale su snažan alat za promicanje društvenih promjena. Mnoge pripadnice generacije Z koriste svoju popularnost na ovim platformama kako bi se zalagale za prava žena i osnaživale svoje pratitelj(ic)e. Povodom Dana žena, evo nekoliko istaknutih svjetskih influencerica, pripadnica generacije Z, koje su poznate po svom angažmanu u feminističkom pokretu:
1. Emma Chamberlain
Emma Chamberlain (rođena 2001.) američka je youtuberica i podcasterica koja je stekla ogromnu popularnost među mladima. Iako je poznata po svom humoru i životnom stilu, Emma koristi svoju platformu kako bi govorila o važnosti mentalnog zdravlja, samoprihvaćanja i osnaživanja žena. Njezina autentičnost i otvorenost inspiriraju mnoge mlade žene diljem svijeta.
2. Amika George
Amika George (rođena 1999.) britanska je aktivistica koja je pokrenula kampanju #FreePeriods s ciljem borbe protiv menstrualnog siromaštva. Kao pripadnica generacije Z Amika je koristila društvene mreže kako bi podigla svijest o ovom problemu, što je dovelo do promjena u politici Ujedinjenog Kraljevstva oko besplatnih menstrualnih proizvoda u školama.
3. Malala Yousafzai
Malala Yousafzai (rođena 1997.) pakistanska je aktivistica za prava djevojčica na obrazovanje i najmlađa dobitnica Nobelove nagrade za mir. Iako je njezin aktivizam započeo prije ere društvenih mreža, Malala koristi platforme poput Twittera i Instagrama kako bi širila poruke o važnosti obrazovanja i ravnopravnosti spolova inspirirajući milijune mladih diljem svijeta.
4. Amanda Gorman
Amanda Gorman (rođena 1998.) američka je pjesnikinja i aktivistica koja je postala poznata nakon recitiranja svoje pjesme na inauguraciji predsjednika Joea Bidena. Kroz svoju poeziju i prisutnost na društvenim mrežama Amanda se zalaže za rasnu pravdu, rodnu ravnopravnost i osnaživanje žena, posebno crnkinja.
5. Nabela Noor
Nabela Noor (rođena 1991.) bangladeško-američka je influencerica koja koristi platforme poput YouTubea i Instagrama za promicanje tjelesne pozitivnosti, samoprihvaćanja i prava žena. Svojim sadržajem Nabela potiče žene da prihvate svoju jedinstvenost i bore se protiv društvenih normi koje nameću standarde ljepote.
Društvene mreže kao alat za osnaživanje žena
Društvene mreže omogućuju ženama da dijele svoja iskustva, educiraju publiku o feminističkim pitanjima i mobiliziraju zajednice za društvene promjene. Kroz viralne kampanje i hashtagove, poput #MeToo, žene su uspjele podijeliti svoja iskustva s nasiljem i diskriminacijom, što je dovelo do globalne rasprave i promjena u zakonodavstvu.
Osim toga, platforme poput TikToka i Instagrama omogućuju influencericama da dopru do mlađih generacija educirajući ih o važnosti rodne ravnopravnosti, tjelesne pozitivnosti i mentalnog zdravlja. Kroz kreativne sadržaje ove žene razbijaju stereotipe i potiču svoje pratitelje na kritičko razmišljanje o društvenim normama.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati