Hrvatska nautička ponuda predstavlja se na sajmu u Düsseldorfu
Foto: Hrvoje Serdar / Hrvatska turistička zajednica
HRVATSKA turistička zajednica (HTZ) je i ove godine osigurala nastup, odnosno predstavljanje hrvatske turističke ponude na najvećem sajmu za nautičare u Njemačkoj – boot u Düsseldorfu. Kako bi se ove godine pojačale promotivne aktivnosti na sajmu boot i kako bi se implementirao novi komunikacijski koncept "Hrvatska puna života", u sklopu hrvatskog štanda organizirane su razne dodatne aktivnosti, priopćili su iz HTZ-a.
Tako je održana prezentacija novog gastro-nautičkog vodiča "Schlemmertörns in Kroatien", prvog vodiča takve vrste u Njemačkoj koji sadrži pregled 66 probranih restorana na hrvatskoj obali, a koji su dostupni brodom. Radi se o djelu poznatog nautičkog novinara, fotografa i autora Bodo Müllera uz koautore Siegrun Scheitera i Jürgena Straßburgera, urednika nautičkog časopisa "Boote". Prezentaciji je prisustvovalo 30 gastro i nautičkih novina i predstavnika charter branše koji su se odazvali na poziv Predstavništva Hrvatske turističke zajednice iz Frankfurta.
Najavljeno otvorenje marine "Veljko Barbieri" u Slanom
Na hrvatskom je štandu također održan i After boot Get Together koji je, na poziv Predstavništva HTZ-a, Hrvatske gospodarske komore i ACI d.d., okupio 250 najvažnijih partnera, odnosno predstavnika agencija, njemačkih i hrvatskih charter firmi te medija. Okupljanju se odazvao i Kurt Heinen – potpredsjednik njemačkog automobil kluba ADAC.
Predstavnici ACI-ja su na svom štandu organizirali prezentaciju novosti u ponudi za sljedeću sezonu uz najvažniji događaj u godini – otvorenje marine "Veljko Barbieri" u Slanom. Sajam boot najvažniji je nautički sajam u Njemačkoj kojeg u devet dana trajanja posjećuje oko 250 tisuća zainteresiranih nautičara i predstavnika nautičke branše. Ove godine boot traje od 23. do 31. siječnja, a hrvatska ponuda se predstavlja na štandu veličine 48 četvornih metara.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati