Dvostruki kriteriji: U SAD-u kolekciju kupaćih kostima predstavlja punija djevojka, u Europi još uvijek "mršavica"
Foto: H&M
NOVA KAMPANJA za kupaće kostime H&M-a izazvala je pravu malu buru u medijima.
Naime, nove badiće odlučili su predstaviti na manekenki za veće modele Jennie Runk. Prelijepa Jennie tako pozira u jednodijelnim i dvodijelnim kupaćim kostimima, a američki mediji hvale ovaj potez i ističu kako je "napokon došlo vrijeme da punije žene zamijene mršavice u ovakvim modnim kampanjama".
Na promotivnim fotografijama ne postoji ništa što bi odalo da se radi o kolekciji "size-plus", osim malenoga plusa u "H&M+", štoviše, na naslovnoj fotografiji koja predstavlja čitavu kolekciju velikim je slovima ispisano samo "Beachwear", a na američkim stranicama brenda kolekcija je također stavljena samo u odjeljak "Beachwear" bez ikakve naznake da se radi o modelima većih veličina, prenosi Huffington Post.
S druge strane, na stranicama koje su dostupne nama Europljanima, lijepa Jennie kolekciju ipak predstavlja u odjeljku "H&M+" dok se u sekciji "Swimwear" može vidjeti djevojka "standardne" manekenske građe.
Na upit zašto se H&M odlučio na takav potez iz sjedišta tvrtke u Beču nije nam stigao konkretan odgovor, samo "diplomatski": "Kampanja o kojoj se u članku radi odnosi se na kolekciju za modele većih brojeva. Ona je dostupna u našim dućanima. Regularnu kolekciju predstavlja Beyonce".