Kako su živjeli pravi momci s Madisona: Priča iz prve ruke
Foto: Press
U UTORAK navečer u Zagrebačkom je plesnom centru održano predavanje pravog momka s Madisona i jednog od vodećih marketinških stručnjaka - Andrewa Cracknella.
Osim istinitih i inspirativnih priča o pravim Mad Men junacima gospodin Cracknell prepunoj dvorani predstavio je i svoju knjigu "The Real Mad Men" u kojoj opisuje početak reklamne industrije te njen razvoj sve do 70-ih godina.
Stvarna Avenija Madison u to vrijeme i ona prikazana u seriji zapravo se puno ne razlikuju: "Bilo je to manje glamurozno nego što se čini. Dugi sastanci od po nekoliko sati uz čašice whiskeyja, nakon nekoliko su dana bili užasno iscrpljujući. No seksa, alkohola i cigareta bilo je na bacanje".
Andrew je naglasio kako za dobru reklamu nije potrebno imati puno novaca, ali zato inovativnosti i kreativnosti ne smije nedostajati, a sve je to potkrijepio urnebesnim primjerima reklama koje su uzdrmale javnost i pokrenule revolucionarne promjene u svijetu oglašavanja.
Danas, ako ne jedri po Egejskom moru ili Atlantiku, ili ako ne radi na svom novom projektu, knjizi o povijesti političke reklame, naći ćete ga ispred televizora kako viče na engleski kriket tim.
U ovom zanimljivom predavanju uživali su mnogobrojna poznata lica kao što su Tomo Ricov, Nikola Žinić, Ana Petričić Gojanović, spisateljica Milana Vlaović, akademski umjetnik i glazbenik Ivica Propadalo te mnogi drugi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati