Britanac odlučio 365 dana, svakog dana, predstavljati Hrvatsku u jednoj minuti

BRITANAC Paul Bradbury direktor je Total Croatia Newsa i autor knjige Croatia: A Survival Kit for Foreigners, a već 20 godina živi u Hrvatskoj. Na svom YouTube kanalu redovito objavljuje zanimljive videe o domaćim znamenitostima i prirodnim ljepotama, a sad je to odlučio raditi - doslovno svakodnevno.
Bradbury je najavio da će 365 dana u godini objavljivati jednominutne videe o Hrvatskoj koristeći sedam platformi - TikTok, YouTube Shorts, Instagram Reels, Facebook, Twitter, LinkedIn i Google News.
"Budućnost je u videosadržaju, a pošto konzumenti imaju sve kraći fokus i pažnju, odlučio sam krenuti u novi videoprojekt nazvan Hrvatska u jednoj minuti. Imao sam sreće putovati diljem vaše predivne zemlje posljednju 21 godinu. Postoji toliko fantastičnih mjesta koja su još uvijek relativno nepoznata, ali i onih koja su poznata i zaslužuju biti još poznatija. Počet ćemo sljedećeg mjeseca, s jednim videom svakog dana tijekom 365 dana u godini", kaže Bradbury za Index.
Koristi i AI
"Traženje tartufa u Istri, zatim nevjerojatna crkva u Aljmašu, izrada svile u Konavlima do zlata u Međimurju, takve stvari... Isti sadržaj na 7 platformi kako bismo dosegnuli različite publike. Na primjer, moj TikTok kanal ima više od 5 milijuna pregleda na 30 videa, a većina publike je mlađa od 25 godina, dok je moj YouTube kanal većinom za osobe starije od 35 godina", zaključio je.
"Prihvatili smo revoluciju umjetne inteligencije i zato će videozapisi biti dostupni na dva jezika. Vjerujem da će Hrvatska u jednoj minuti biti odličan promotivni alat i rado ću surađivati s bilo kim iz javnog ili privatnog sektora", naglasio je i pozvao sve zainteresirane za sudjelovanje u projektu da mu se jave.
>>HTZ promovira Hrvatsku na TikToku. Moguće je da vi imate više lajkova

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati