Knjaz potpisao ugovor s Discovery Channelom: "Moje emisije nude u 170 zemalja svijeta"
Foto: screenshot Knjaz TV/Sirovina i sinovi d.o.o/Vimeo
ROBERTU KNJAZU stiglo je veliko priznanje od strane Discovery Channela, a za Index je otkrio sve o novom projektu. Autora zabavnih emisija poput "Mjenjačnice", "Svlačionice", "Koledžicom po svijetu" sada će upoznati i strana publika pa smo upitali Roberta kako je uopće došlo do suradnje i koji su mu planovi.
"Kako početkom godine nisam imao dogovoren nijedan novi projekt na nekoj od hrvatskih televizija, odlučio sam riskirati vrijeme i novac i pokušati si proširiti tržište te naći neki posao vani. Onda su slijedili mjeseci rada na sređivanju mojih emisija, rađenju foršpana i raznih prezentacija za TV markete u Pragu i Cannesu. I na kraju mi se posrećilo pa sam na jednom od najvećih svjetskih TV marketa, MIPTV u Cannesu dobio priliku za prezentaciju pred ljudima iz Discovery Channela. Njima se jako svidjelo način na koji radim i uvrstili su mojih pet formata u svoju ponudu", objašnjava nam poznati kreativac.
Tako će Discovery ekskluzivno zastupati Knjazove autorske formate na međunarodnim tržištu. No, kako će to funkcionirati?
"Kad prodaš format, onda prodaš koncept i know-how drugima, dakle moje emisije može raditi bilo tko, bilo gdje na svijetu ako kupi format. Kao i npr. "Piramidu", "Voice" ili "Tvoje lice zvuči poznato". Što konkretno znači da su me stavili u svoj katalog i sad me prodaju pod svojim imenom. Drugačije je kad Knjaz prodaje emisiju u Engleskoj ili Njemačkoj, a drugačije je kad ti s tim emisijama dođe Discovery. Jednom riječju ovo je "golub na grani". Možda me već sutra prodaju na telke širom svijeta, a možda se ne desi ništa. Ali ostaje zadovoljstvo... Lijepo je biti možda prvi Hrvat u katalogu televizije koja pokriva 170 zemalja i emitira na 33 jezika. Dakle, love nemam, ali osmijeh imam", otkriva Knjaz za Index.
Da se pita Knjaza, što bi se gledalo na televiziji?
Njegove emisije godinama su uveseljavale domaću publiku, a morali smo ga upitati i što misli o sadržaju na domaćim televizijama, jer se kupuje dosta stranog sadržaja, a malo se ulaže u vlastitu produkciju.
"Pa ima sjajnih stranih emisija, ali ima i emisija koje mogu bolje napraviti naši ljudi. Nijedna naša telka nema odjel za razvoj domaćeg programa gdje bi domaći autori razvijali hrvatske formate za njih, ali i za prodaju vani. Žalosno je da nema više uredničke hrabrosti, naročito na komercijalnim televizijama, pa je lakše uvesti, nego riskirati i proizvesti nešto novo doma i od toga napraviti izvozni proizvod. Što bi narod rekao - teško je biti prorok u vlastitom selu. I tu ne pomaže ni minuli rad ni rezultati", priča nam Robert kojeg smo i pitali što misli o reality showovima koji su zahvatili domaći televizijski program.
"Tko voli, nek izvoli", njegov je zaključak.
Kako mu je TV format jako blizak, zanimalo nas je i što bi se gledalo na televiziji kad bi se njega pitalo.
"A gle, teško je gledati telku s troje djece. Ipak sam ja na kraju 'hranidbenog lanca', dakle gledam kad se drugi izredaju. Znači kad dođem na red. Gledam Discovery kanale (zato sam s njima i dogovarao sastanke), National Geographic kanale, HTV 3 i dokumentarce na HTV-u... Tu se zna naći stvarno sjajnih emisija koje me nakon gledanja ne zatupe, već mi vrate osmijeh na lice. Skoro k'o Liga prvaka koja je ipak na prvom mjestu. Ali tam ne mogu igrati, pa sam se ipak odlučio za Discovery", kaže nam uvijek dobro raspoloženi Knjaz te šalje poruku naciji: "Pusa i sklek!"
Knjazove uratke možete pogledati na njegovom službenom Vimeo kanalu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati