Milenijalci pobjesnili zbog optužbi da su ubili majonezu, evo istine
ČLANAK objavljen u magazinu Philadelphia dotaknuo se pitanja o tome uništavaju li pripadnici "generacije Y" majonezu. Tijekom vikenda članak je postao viralan, piše Business Insider.
Sukob "generacije X" i majoneze
Kao u većini slučajeva u kojima je generacija Y optužena za uništavanje nečega u medijima, i ovaj je članak potaknuo negodovanja na društvenim mrežama. No, je li generacija Y uistinu "ubila" majonezu?
U članku koji potpisuje Sandy Hingston, autorica se oslanja na obiteljske priče i anegdote, poput one da nitko u njezinoj kući ne jede krumpir-salatu njezine majke te one o mržnji njezine kćeri prema majonezi. Osim negativnih iskustava s majonezom u vlastitoj obitelji, Hingston se u članku poziva i na neke članke iz drugih medija koji demoniziraju majonezu.
Proizvođači majoneze u borbi za egzistenciju
Podaci pokazuju da je histerija protiv majoneze zapravo u određenoj mjeri utjecala i na njezinu prodaju. Sudeći po podacima Euromonitora, prodaja majoneze u SAD-u od 2012. do 2017. godine pala je za 6,7 posto. Wall Street Journal tvrdi da su vodeći proizvođači majoneze poput Hellmann'sa i Krafta morali drastično srezati cijene kako bi zadržali kupce.
Sve veći broj kupaca koji se brine o svom zdravlju izbacuju majonezu iz prehrane. Zbog toga proizvođači majoneze posežu za veganskim verzijama, poput Justa, koji nudi inačicu tog umaka bez jaja.
Proizvođači majoneze prisiljeni su na riskantne pothvate u nadi preživljavanja i povećanja prodaje.
Može li majoneza vratiti izgubljeni ugled?
Prošlog tjedna je Kraft Heinz, vlasnik brendova Kraft i Miracle Whip, predstavio svoj inovativnu zamjenu za majonezu, u pokušaju nedavnog lansiranja na tržište novih Lunchables okusa - Just Crack an Egg i Heinz Real Mayonnaise. Twitter je poludio kad je Heinz u travnju izbacio mješavinu majoneze i kečapa - mayoketchup. I Hellmann's je proširio svoju ponudu kečapa izbacujući na tržište kečap zaslađen medom početkom ove godine.
Je li generacija Y ubila majonezu? Zapravo i nije. Nedavno su se pojavile nove verzije i okusi.
No, generacija Y definitivno je teško "ranila" majonezu. Ta ljepljiva emulzija definitivno više ne vlada svijetom dodataka hrani kao nekada, a možda se nikad više neće vratiti na tron, piše Business Insider.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati