Par naručio Disney čarape s Temua, stigla im je urnebesna pogreška
JEDAN par ostao je u šoku, a zatim i u suzama od smijeha nakon što su otvorili paket s popularne online trgovine Temu. Supruga je za nadolazeće putovanje u Disneyland naručila preslatke čarape s Disneyjevim likovima, no velika pogreška na otisku pretvorila je ovu online kupovinu u urnebesnu anegdotu koju su podijelili na TikToku.
Urnebesna pogreška
Temu je poznat po širokom asortimanu povoljnih proizvoda, no kupci nikad ne znaju što će točno dobiti, a društvene mreže preplavljene su takozvanim "Temu promašajima". Upravo to dogodilo se i ovom paru.
"Dakle, zato nikada ne biste trebali naručivati proizvode s Temua jer je moja supruga ovdje pokušala naručiti neke lijepe Disney čarape za naše nadolazeće Disney putovanje, i samo pogledajte stvari koje su stigle poštom", ispričao je suprug u videu, pokazujući narudžbu.
Iako na prvi pogled čarape izgledaju normalno, problem postaje očit kad se pogledaju natpisi s imenima likova na stopalima. Na prvom paru bio je izvezen lik Chipa iz crtića Chip i Dale, no na stopalu je umjesto njegovog imena pisalo "Chib".
Niz se nastavio i s ostalim likovima. Mickey Mouse postao je "Mikey", Minnie Mouse preimenovana je u "Mimnee", Paško Patak (Donald Duck) postao je "Tonaid", a Praščić (Piglet) iz crtića Winnie the Pooh dobio je ime "Bigeet".
Gledatelji u histeriji
Video je brzo postao viralan, a korisnici su u komentarima zbijali šale na račun neobičnih imena. "Tonaid me tjera da se gušim od smijeha", "Tko ima lošu sreću? Nitko, osim Tonaida Patka" i"Tonaid. Nadam se da će mi netko kupiti ove za Božić haha", pisali su.
Pokušaj izbjegavanja tužbe?
Mnogi korisnici smatraju da su čudna imena vjerojatno namjeran potez kako bi se izbjegle tužbe za kršenje autorskih prava od strane Disneya. Netko je ponudio i drugačiju teoriju: "Možda se čitaju na drugom jeziku, npr. na finskom bi bili prilično drugačiji, npr. Donald Duck je na finskom Aku Ankka."
Ubrzo se oglasio i Temu.
"Proizvodi prikazani u videu uklonjeni su s platforme prije više od godinu dana, 3. rujna 2024. godine. Temu je posvećen pružanju jednostavnog i bezbrižnog korisničkog iskustva te razumije da svaka kupnja ne mora ispuniti očekivanja. Stoga nudimo jamstvo povrata novca u roku od 90 dana za proizvode koji nisu onakvi kako su opisani, oštećeni su ili ne stignu do kupca. Naši kanali korisničke podrške dostupni su 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, a korisnici nas mogu kontaktirati putem aplikacije ili web stranice", poručili su za Index.