Testirao je Rimčevu Neveru i nahvalio ju, a sad je otkrio zašto vozi kultnu Lanciju
KVARI se, truli na dnevnoj bazi, ali je jednostavno neodoljiva.
Svatko tko je jednom sjeo za upravljač Lancije Delte HF integrale, u potpunosti će razumjeti Chrisa Harrisa, koji se odlučio upravo za Deltu. I to ispred Audija S3. Definitivno nije zažalio. "Obožavam ovaj mali auto. Upravljanje je senzacionalno. Upravljanje je doista posebno. Delikatno, lagano, ali savršeno se osjeti u zavojima", kaže Harris.
Mnogi se pitaju što je toliko privlačno u nekoliko desetljeća starom automobilu iz Italije. Puno toga, odnosno dovoljno da se po strani ostave svi problemi i troškovi koje takav automobil može uzrokovati.
Harris nas podsjeća kako Lancia ima pogon na sve kotače i odlični 2.0 turbo, nakon obnove turba s oko 190 KS. Savršeno drži cestu, još bolje vuče, ali za sobom donosi i izazove vlasništva. "Ono što ću reći o iskustvu vlasništva je da morate pretpostaviti da će sve što dotaknete otpasti. Nijedan vijak koji odvrnete neće se vratiti, to je jedan od tih automobila", iskren je Harris.
Dodatno, većina signalnih žaruljica upozorenja je upaljena, podnica prtljažnika je potpuno trula, a turbo je bio postavljen na veći tlak od nominalnog – dodatni problemi u održavanju. Ali nakon svega, Harris ne žali zbog svog izbora. On jednostavno uživa u tom automobilu.