Hrvatska influencerica: "Svi koji su kvalitetni i trude se super zarađuju"
SVI KOJI prate hrvatsku beauty i influencersku scenu čuli su za Mašu Zibar, čiju je fotku u svoj članak uvrstio čak i BuzzFeed.
Maša stoji iza bloga i YouTube kanala Mashin' the Beauty, na kojem je prati 72.000 ljudi. Na Instagramu je prati njih desetak tisuća više.
"Najčešće objavljujem mali reality show svog života. Cijeli tjedan snimam što radim u danu i onda to skratim u jedan video od 20-tak minuta. Napravila sam i svoj show pod nazivom 'YouTubastičan SHOW' i mogu reći da stvarno ima super gledanost. U njemu radim intervjue s poznatim osobama kao što su Andrea Andrassy, Lana Jurčević i Hana Hadžiavdagić. No to radim na YouTube dinamičan i drugačiji način. Upoznajemo zvijezde baš onakvima kakvi jesu u privatnom životu. Obožavam taj projekt. Kroz 12. mjesec također svaki dan snimam svoje pripreme za Božić, a taj serijal se naziva Vlogmas", ispričala nam je na početku razgovora.
Otkriva da 70 posto njenih pratitelja čine djevojke, a najviše je prate one u dobi od 18 do 34 godine. Najpopularniji kanali kod njih su Instagram i YouTube, s tim da je na YouTubeu još uvijek nešto mlađa publika, ali i oni stariji sve više otkrivaju čari videa, objašnjava nam Maša. Prilično je sigurna u odgovor na pitanje koja je tajna njenog uspjeha.
"Ulaganje u kvalitetu sadržaja i u poslovnom smislu uvijek razmišljanje o dugoročnim stvarima. Znači ne prihvaćati neka instant rješenja za brze novce ili slavu već uz puno truda i snimanja dobiti kvalitetan sadržaj i graditi ga kroz godine. Strpljenje je u ovom poslu najbitnije. Vidim to pogotovo po novim influencerima koji su pregladni lajkova, a tu su nekih dvije godine što je dosta kratko vrijeme. Ništa ne dolazi preko noći. Takvima bih preporučila da se usmjere na svoje pratitelje i konstantno razmišljaju kako da njih zadovolje, slušaju njihove potrebe i staviti njih na prvo mjesto, a ne sebe", ističe.
Dodaje da uspijeva za sebe zadržati točno onoliko privatnosti koliko želi.
"Ja sam režiser svojih videa i svjesno puštam sadržaj van prema publici. Naravno da postoje neke stvari koje nikad ne bih otkrivala publici, ali to je više možda zbog toga što želim da moj content uglavnom bude za dizanje pozitivne energije kao i uljepšavanje nečijeg dana i na kraju inspiracija. Najviše dobivam takvih poruka od svojih pratitelja. Oni jednostavno osjete tu moju pozitivnu energiju na kojoj sam jako puno radila. Ulagala sam puno vremena u sebe kako bih im mogla dati svoju najbolju verziju", priča nam.
Otkriva da nikad ne bi snimala neke teške trenutke u obitelji.
"Koliko god mi obitelj dopušta da ih snimam, što mi je stvarno super, u svakom trenutku kada oni to traže poštujem njihovu privatnost. Ne snimam ni sebe kada sam tužna i bezvoljna. Takvom contentu nema mjesta na mom kanalu", dodaje.
Njen prvi video i danas je na njenom YouTube kanalu, a riječ je o make-upu za školu. ''Uvijek je predivno vratiti se šest godina unatrag i vidjeti koliko se mijenjaš, a pogotovo ispred kamere'', ističe.
"Prije sam pričala dosta sramežljivo i tiho. A danas prštim od energije i dosta glasno pričam", napominje.
Priznaje nam da nema previše iskustva s negativnim komentarima jer ih jednostavno nije bilo puno. Nikad ne ulazi u neke drame niti se svađa s pratiteljima, ne dotiče se politike i, kako kaže, ne voli pametovati.
"Normalna sam pa se to i osjeti u komentarima", tvrdi i dodaje da je unatoč tome doživjela neke neugodne situacije u stvarnom životu.
"Djeca su mi kucala na ulazna vrata, tražili autograme i sliku, znali su mi i zvoniti na portafon. Tu povlačim crtu. To nikako ne dopuštam i itekako to dajem do znanja. Ja svoju privatnost zaista puštam u javnost, ali isto tako očekujem poštivanje barem adrese mog stanovanja", ističe i dodaje da ima potpunu podršku članova obitelji, od samih početaka.
"Uvijek će mi dati konstruktivnu kritiku, ali i pohvalu. I oni vole biti pred kamerom, što je meni jako bitno jer su veliki dio mog života", dodaje.
Među najčešćim komentarima ljudi na društvenim mrežama i portalima onaj je da influenceri zapravo ne rade ništa.
"Više mi je toliko smiješno čitati takve komentare. Znate tko piše takve stvari? Onaj koji nema pojma o digitalnom marketingu. Onaj koji ne zna zašto bi trebao danas koristiti društvene mreže. Ona osoba koja ne razumije da bi trebao velike novce ulagati u društvene mreže. To su osobe koje ne znaju uhvatiti fotić u ruke, oni koji ne znaju što je kompozicija slike, editirati video, objaviti content na društvene mreže. Znam da zvučim sada malo grubo, ali to je istina. U kojem stoljeću žive te osobe? Svi mediji i brendovi koji danas ne koriste Instagram, Facebook, YouTube i influencere kao glavnu marketinšku strategiju fulali su, kako bi se reklo, ceo fudbal", ističe naša sugovornica.
Dodaje da je jako teško procijeniti koliko joj vremena treba za jedan video jer su svi drugačiji.
"Ajmo reći da na jednu epizodu Vlogmasa od snimanja do objavljivanja videa utrošim barem 8-10 sati vremena. Dakle sama snimam, produciram, montiram i postavljam na YouTube", ispričala nam je.
Dodaje da se na društvenim mrežama može zarađivati jako dobro.
"Ove ljude koji ne vjeruju sam opisala u prošlom pitanju. Svi koji su kvalitetni i trude se super zarađuju. I trebaju, jer radimo sve sami. Fotkamo se, ulažemo u opremu, editiranje slike, sami se sređujemo, oblačimo, šminkamo, tražimo lokacije, snimamo, montiramo video, znamo kako doći do publike, proučavamo analitike i statistike. Danas je naš posao nova branša", naglašava.
Sponzori uglavnom nju kontaktiraju, a ona im se prva javi u slučajevima kad sama kreativno smisli neki projekt kao što je, primjerice, ''YouTubastičan SHOW'' i onda ih pita žele li biti dio toga kao sponzori.
"Mislim da je jako bitno biti proaktivan u ovom poslu, a ne sjediti i čekati i gunđati jer ti se brendovi ne javljaju", kaže.
Spontanost je dio Mashin' the Beauty imidža, kaže, ali priznaje da se neprestano trudi dizati ljestvicu montaže kao i kvalitete fotografija.
"Apsolutno se vidim u Hrvatskoj, mislim da ovdje postoji jako puno mogućnosti ako se dovoljno trudiš i grizeš. Barem se meni tako pokazalo. Zaposlila sam se dok sam studirala i oduvijek sam imala super posao i pristojnu plaću. Živim iz dana u dan i tako je najbolje. Ponekad svi odlutamo u neku budućnost, a zaboravimo živjeti danas. Trudim se iskoristiti svaki dan do maksimuma i to mi se pokazalo kao najbolji plan", zaključila je na kraju našeg razgovora.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati