Zašto je slovo "N" u logotipu Nutelle crno, dok je ostatak crven?

RANIJE ovog mjeseca potvrđeno je da je tvorac Nutelle, Francesco Rivella, preminuo u dobi od 97 godina. Vijest da je preminuo čovjek zaslužan za jedan od najpoznatijih slatkih namaza potaknula je mnoge na razmišljanje. Zašto je slovo "N" u logotipu Nutelle crno, dok je ostatak crven?
Rivella je prije smrti dao odgovor na to pitanje
Nedugo nakon Rivelline smrti, ovo pitanje ponovno se pojavilo na internetu. Jedan korisnik na društvenim mrežama napisao je: "NEEEE, baš sam ga htio pitati zašto je 'N' crno." Drugi je odgovorio: "Otišao je prerano, sad nikada nećemo saznati."
No, za sve one koji su se pitali o tajni crnog slova "N", Rivella je prije smrti dao odgovor. Odluka je donesena kako bi se izbjegao problem s trgovačkim znakom, prenose Startuptalky i Logos World.
Morali su promijeniti naziv
Kada su Rivella i Michele Ferrero, sin osnivača Ferrera, 1964. godine stvorili kremasti namaz od lješnjaka, izvorno se zvao Supercrema gianduja. No, zbog promjena u talijanskom zakonodavstvu o oglašavanju hrane, morali su promijeniti naziv. Novi zakon zabranjivao je korištenje riječi poput "super" u imenima brendova jer bi moglo zavarati potrošače.
Tako su se odlučili za ime Nutella, kombinaciju engleske riječi "nut" (lješnjak) i talijanske riječi "ella" (slatko), što savršeno opisuje sadržaj staklenke. Međutim, kada su pokušali zaštititi naziv Nutella kao trgovački znak, naišli su na problem – u to je vrijeme već postojao registrirani zaštitni znak koji je koristio isti naziv i bio napisan u cijelosti crvenim slovima. Kako bi izbjegli pravne prepreke i mogli registrirati vlastiti logotip, Rivella i Ferrero odlučili su jednostavno promijeniti boju prvog slova iz crvene u crnu – i tako je nastao prepoznatljiv vizualni identitet Nutelle.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati