Netflix upozorio korisnike, širi se prevara preko e-maila

NETFLIX je savjetovao svoje korisnike da budu oprezni zbog prevare koja se širi u posljednje vrijeme. Tijekom vikenda mnogi korisnici su primili mail s naslovom "Molim vas urediti vaše podatke o plaćanju", izvještava The Mirror. Poruka djeluje poput redovitog automatskog Netflixovog odgovora, kada postoji problem s računom koji je zaključan zbog problema s plaćanjem.
Poruka izgleda uvjerljivo
"Vaš račun je blokiran. Molimo ažurirajte svoje podatke o plaćanju. Imamo poteškoća s trenutnim podacima za naplatu. Pokušat ćemo ponovno, ali međutim možda želite ažurirati svoje podatke o plaćanju", piše u lažnom mailu. Prevaranti su stavili i tipičan Netflixov dizajn, njegovu prepoznatljivu crvenu boju i font te čak sadrže linkove koji izgledaju kao službena stranica za pomoć.
No nažalost hakeri na taj način mogu sakupiti osjetljive podatke, uključujući bankovne detalje, kreditne kartice, kućne adrese i lozinke za prijavu. Oni koji su postali žrtve prijevare klikom na link preusmjereni su na jednako uvjerljivu web stranicu.
Ovdje se od korisnika traži unos korisničkog imena, lozinke, adrese i podataka kartice, sve pod krinkom da će time osloboditi blokirani račun. Neki znakovi da mail nije autentičan uključuju adresu s koje je poslan - u ovom slučaju s iCloud e-maila te URL web stranice na koju vodi, a službeni Netflixov mail dolazi s adrese koja završava na netflix.com.
"Za sve je kriva umjetna inteligencija"
Netflix kaže da nikada neće tražiti osobne informacije putem poruke ili maila i obavijestili su korisnike da ako postanu žrtva prevare, moraju promijeniti Netflix lozinku (preko službene web stranice ili aplikacije) i obavijestiti svoju banku.
Jake Moore, globalni savjetnik za kibernetičku sigurnost u sigurnosnoj tvrtki ESET, rekao je za Daily Mail da je zlonamjernih i uvjerljivih mail poruka sve više zbog korištenja umjetne inteligencije.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati