Za jednu objavu na Instagramu nude joj 123 tisuće kuna, ali ona odbija većinu ponuda
Foto: Instagram
MNOGI sanjaju o karijeri influencera na društvenim mrežama, a ova ljepotica živi taj san.
Negin Mirsalehi iz Amsterdama prije šest godina, nakon što je diplomirala marketing, napravila je profil na Instagramu i taj joj je korak promijenio život.
Danas joj je trideset godina i jedna je od najpopularnijih influencerica na Instagramu, od čega zarađuje milijune.
Kad je 2012. napravila profil, Instagram je bio tek u začecima, a ona je jednostavno počela objavljivati fotke kao i svi ostali korisnici.
"Počela sam pratiti druge objave na Instagramu i zaključila što želim objavljivati. Jednostavno sam bila na pravom mjestu s kojeg sam mogla donositi odluke koje će utjecati na moju budućnost", ispričala je za Time.
Danas je utjecaj modnih blogera poput nje na Instagramu golem, a modna industrija plaća joj velike iznose kako bi objavila fotku s njihovim proizvodom.
Negin, koju na Instagramu prati više od 4,7 milijuna ljudi, ima veću publiku nego veliki kozmetički i modni brendovi poput Yves Saint Laurenta ili Pantenea. Neke kompanije s kojima surađuje plaćaju joj i po 123 tisuće kuna po objavi.
Iako se to čini kao golem novac, Negin otkriva da prihvaća samo oko jedan posto ponuda za sponzorstva te da većina njezinih objava nije sponzorirana.
"Morate izabrati kakav influencer želite biti i s kakvim brendovima želite surađivati. Ako vas zanimaju luksuzni brendovi, morate biti puno izbirljiviji i pokazati hrabrost i volju za rizik. Morate znati reći ne", kaže ona.
Negin promovira proizvode i na svom blogu te dobiva postotak od prodaje za svaki proizvod koji kupci naruče preko njezine preporuke.
Godine 2015. ona i njezin dečko dali su otkaze i posvetili se lansiranju njezine linije proizvoda za njegu kose, a zbog toga su odbili suradnju s jednim od vodećih proizvođača preparata za njegu kose vrijednu gotovo pet milijuna kuna.
"Razmislili smo o tome i odlučili odbiti jer smo zaista vjerovali u svoj proizvod", kaže ona.
To se pokazalo dobrom odlukom jer su u dvije godine uspjeli zaraditi 25 milijuna kuna.
"Rizik pokretanja vlastite tvrtke bio je golem i morali smo puno uložiti. Bilo je neizvjesno, ali je ispalo savršeno", zaključila je Negin.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati