Bivši prvak Formule 1 prvi je kupio Rimčevu Neveru
MJESEC dana nakon što je dovršen prvi serijski primjerak Rimac Nevere automobil #000, automobil #001 isporučen je svom vlasniku – bivšem svjetskom prvaku Formule 1 iz 2016. Nici Rosbergu, javljaju iz tvrtke Rimac automobili. Prije nego što je automobil poslan u njegov dom u Monaku, Rosberg je stigao u sjedište Rimac Grupe u Hrvatskoj kako bi popratio najnovija događanja i vidio svoj primjerak Nevere – prvi put uživo.
Proizvodnja Nevere je u tijeku u novom pogonu na periferiji Zagreba. Velik dio glavnih komponenti automobila dizajniran je, konstruiran i izrađen u Rimac pogonima tjednima ili mjesecima unaprijed i ugrađen u posljednjoj fazi proizvodnje – sastavljanju vozila, koje traje oko pet tjedana po automobilu. Proizvođači nisu otkrili kolika je cijena prodanog primjerka, nije ona prikazana ni na službenoj stranici, no već smo pisali da bi se mogla kretati oko 2,1 milijun eura.
Odabrao specifikaciju Batmobile
Prikazujući širok raspon opcija dostupnih kupcima, automobil #000 – koji će Bugatti Rimac kompanija zadržati – završen je u Callisto zelenoj boji s alcantara interijerom u boji pijeska. Za automobil br. 001 Nico je odabrao puno agresivniju specifikaciju opisanu kad je prvi put dizajnirao svoj automobil kao Batmobile spec.
Sa Stellar crnom bojom, poliranim Vertex kotačima i crnim kočionim čeljustima, ova specifikacija pokazuje potpuno drukčiju osobnost Nevere. Unutrašnjost je potpuno presvučena crnom alcantarom, sa suptilnim potpisom "Nico Rosberg" na pločici naslona za ruke, koja označava automobil 001/150. Prvi primjerak Nevere u vlasništvu kupaca nalazit će se u Kneževini Monako, Rosbergovom domu.
Rosberg: Ovaj automobil je sve što mogu poželjeti
Nico Rosberg bio je dio putovanja Rimca otkad je prvi put osobno vidio C_Two – koji je kasnije razvojem i testiranjem postao Nevera – prije nekoliko godina. Vjerovao je u Matinu viziju Nevere kao hiperautomobila nove generacije te je postao jedan od prvih kupaca.
"Otkako sam prvi put upoznao Matu i shvatio genija koji stoji iza Nevere, znao sam da želim prvi automobil iz serije. Za mene ovaj automobil predstavlja apsolutno sve što bih mogao poželjeti", rekao je Rosberg pa dodao:
"Prikazuje najbolje od inovativne tehnologije unoseći je u automobil dizajniran doslovce od nule da bude ne samo nevjerojatno brz ili najbrži već i stvarno izvrstan za vožnju. Jedva čekam da vidim što može."
Nakon 11-godišnje karijere u Formuli 1, u kojoj je 2016. godine proglašen svjetskim prvakom, Nico je započeo karijeru poduzetnika za održivost i investitora u zelene tehnologije. Uložio je u više od dvadeset startupa iz područja mobilnosti, kao i u prvenstvo Extreme E.
Osnovao je Greentech Festival 2019. godine, globalnu platformu za održive inovacije. Od 2021. događaj se održava u New Yorku i Londonu, kao i u gradu u kojem je prvi put osnovan – Berlinu.
Rimac: Ponosni smo na Nicu
"Kada smo tek počeli razvijati Neveru, imali smo namjeru napraviti automobil koji će impresionirati čak i najbolje vozače na svijetu. Nico je bio na tom popisu i drago nam je da je jedan od prvih vlasnika Nevere netko tko je ovladao najfokusiranijim i najmodernijim moto sportom na svijetu", rekao je Mate Rimac pa dodao:
"Svi jedva čekamo pratiti njegovu Neveru; nadamo se da će uživati u čestom korištenju kao i u svojim drugim automobilima, to je upravo ono na što potičemo vlasnike Nevera. I ako itko može testirati granice onoga što smo izgradili, to je on. Ponosni smo što Nicu možemo nazvati prijateljem i članom brzo rastuće obitelji vlasnika Rimac Nevere."
Kreće prodaja
S prvim isporučenim automobilom kupcu, jedinstveno specificirane Nevere sada će se početi pojavljivati na ulicama diljem svijeta. Globalna mreža od 25 prodajnih partnera, koja se proteže diljem Sjeverne Amerike, Europe, Bliskog istoka i Azije, prodavat će i održavati primjerke Nevere.
Čak i prije ove prve isporuke kupcima, Nevera je već dobila globalno priznanje za najbrže ubrzavajući automobil na svijetu postavivši svjetski rekord u ubrzanju na četvrt milje za 8,582 sekunde. Samo ove godine Neveru je GQ proglasio hiperautomobilom godine, Top Gear Magazin najboljim električnim sportskim automobilom, a Robb Report najboljim hiperautomobilom godine.