Ilustracija: Public domain/Wikiepdia
AKTIVISTI koji su tražili službenu zabranu predavanja o kreacionizmu u škotskim školama pozdravljaju "jasnu izjavu" ministra da se on ne bi trebao naučavati unutar znanstvenih predmeta.
Škotsko sekularno društvo (SSS) zatražilo je da se parlament izjasni o kreacionizmu kao održivoj alternativi za naučavanje evolucije u znanstvenim predmetima.
Ministarstvo obrazovanja i kulture je prvo odbilo ponuditi smjernice uz ocjenu da je odluka na školama i nastavnicima, da bi ministar na kraju ipak poslao pismo u kojem navodi da već postoji niz smjernica koje garantiraju i čuvaju znanstvene principe.
"Smjernice koje su izradile zadužene institucije (Education Scotland) u dokumentima "Principi i prakse" i "Iskustva i ishodi" pokrivaju svih osam kurikuluma i ne identificiraju kreacionizam kao znanstveni princip. On se stoga ne bi trebao naučavati kao dio znanstvenih lekcija," napisao je ministar Alasdair Allan.
Profesor kemije Paul Braterman, znanstveni savjetnik SSS-a, kaže da je prijašnji stav škotske vlade bio nedorečen.
"Sad napokon imamo jasnu izjavu odgovornog ministra da se kreacionizam ne bi trebao predstavljati kao znanost," rekao je.
Kreacionzam je kao znanstveni predmet zabranjen u Engleskoj i Walesu, piše Herald Scotland.