Što se dogodilo s taksi službom Bandićevog prijatelja Zubaka? ORYX Taxi prestao s radom!
Foto: Admir Buljubašić/Cropix
ORYX Taxi odradio je jučer 28. ožujka 2012. svoje posljednje vožnje do daljnjega, priopćili su iz ORYX Grupe dodajući kako su u razvoj taksi djelatnosti uložili više od 40 milijuna kuna.
"Kako bi ispoštovali sve zakonske norme i propise, ORYX Taxi je zaposlio po 3 vozača za svako vozilo te time svim zaposlenicima omogućio normalan smjenski rad. Svi noćni sati, sati praznicima i blagdanima te eventualni prekovremeni sati obračunati su i uredno isplaćeni pri svakom obračunu plaća, a sve plaće u potpunosti i na vrijeme isplaćene svim djelatnicima. Svi zaposleni vozači posjedovali su sve potrebne kvalifikacije za obavljanje posla, od statusa profesionalnog odnosno kvalificiranog vozača do posebnog ispita za autotaksi vozača što je utvrdio i inspektorat u svojoj redovnoj kontroli", opisuju način na koji su radili te dodaju kako u samom poslovanju nije zabilježen niti jedan incident koji bi uključivao nekog od vozača ORYX-a i nekoga iz konkurentskih tvrtki. U priopćenju dalje tvrde kako su se prema svima odnosili s jednakim poštovanjem i uvažavanjem kao kolege.
"Tržišna utakmica vodi se kvalitetom usluge, a ako to ne možemo ostvariti radije ćemo se povući"
"Tržišna utakmica se u poslovnom svijetu vodi kvalitetom usluge, sigurnošću putnika, korektnom cijenom, a sve u okviru zakonskih normi. Fer tržišnu utakmicu zasigurno ne predstavljaju neplaćeni prekovremeni sati zaposlenicima, neizdavanje računa, rad sa vozilima bez valjanih licenci za rad na području Grada Zagreba, rad sa nekvalificiranim vozačima i formiranje cijena na tim osnovama", priopćuju iz ORYX grupe te pojašnjavaju kako bi u takvim okolnostima da bi opstali morali nabaviti rabljena vozila u vrijednosti manjoj od 70 tisuća kuna.
"Uz to, umjesto 3 vozača morali bismo imati samo 2 vozača po vozilu i organizirati svakodnevni rad u smjenama u trajanju od po 12 sati prisiljavajući zaposlenike da rade u prosjeku 300 sati mjesečno, a istovremeno im ne isplaćivati prekovremene sate te naknade za rad noću, nedjeljom i blagdanima. No poslovati na takav način ORYX Grupa ne zna i ne želi", tvrde iz Oryx Grupe.
"Nećemo izrabljivati vlastite djelatnike za vlastiti dobitak"
"Ne možemo pristati na takvu visoku razinu nesigurnosti za korisnike usluga kao i ostalih sudionika u prometu niti na izrabljivanje vlastitih djelatnika, a za vlastiti dobitak. To se najstrože protivi korporativnoj kulturi svih sektora Grupe kao i samih zakona Republike Hrvatske. Prema poslovnom planu, u prvih 5 godina nije planirana dobit u okviru taksi djelatnosti, no očekivalo se da će poslovanje omogućiti pokrivanje troškova hladnog pogona što nažalost u trenutnim tržišnim okolnostima nije moguće", stoji u priopćenju kojega zajedno potpisuju predsjednik Uprave Pavo Zubak te članovi Uprave Ivan Zubak i Dubravko Skender, a koji najavljuju kako njihovo povlačenje ne znači da se više neće vratiti.
"Odlučimo li se u budućnosti ponovno pokrenuti istu, čekat ćemo trenutak kada će biti omogućeno natjecanje za dobivanje novih. ORYX Grupa nastavlja dalje sa svojim uspješnim radom u ostalim djelatnostima kroz koje je već ove godine stvorila brojna nova radna mjesta, a u idućih 3 mjeseca stvorit će ih još 20", zaključuju iz ORYX Grupe.