Nastavljen pad prodaje piva u Njemačkoj. Čak ni nogometni Euro nije pomogao
PRODAJA piva u Njemačkoj pala je prošle godine iako je zemlja bila domaćin Europskog nogometnog prvenstva. Tako je nastavljen dugoročni silazni trend. Prodaja piva je za više od 10 posto u prošlom desetljeću na najnižu razinu barem od ranih 1990-ih.
Službeni podaci objavljeni jučer pokazuju da su njemačke pivovare i distributeri prošle godine prodali oko 8.3 milijarde litara piva, što je pad od 1.4 posto u odnosu na prethodnu godinu. Brojka ne uključuje bezalkoholno pivo i pivo uvezeno izvan Europske unije.
Manji pad nego 2023.
Prošlogodišnje brojke su 13.7 posto manje nego 2014. godine, objavio je Savezni zavod za statistiku. Inače, 2023. je zabilježen pad prodaje od 4.5 posto. Njemački pivari suočavaju se s dugoročnim silaznim trendom. Prodaja unutar Njemačke - koja čini više od 80 posto prodaje - pala je lani 2 posto na 6.8 milijardi litara. Povećanje izvoza od 1.6 posto nije to moglo nadoknaditi.
Njemačka je u lipnju i srpnju prošle godine bila domaćin nogometnog prvenstva, magneta za ljubitelje piva. Međutim, prvenstvo se djelomično poklopilo s neuobičajeno vlažnim ljetnim vremenom koje je, čini se, udaljilo ljude od pivnica.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati