Marketinški plan za sljedeću sezonu: Turiste ćemo privlačiti preko interneta
Foto: Ivo Ravlić / Cropix
VEĆIM ulaganjem u online oglašavanje i razvojem destinacijskog menadžmenta Hrvatska turistička zajednica planira povećati broj dolazaka u pred i postsezoni te potaknuti razvoj turizma na kontinentu. Glavne su to odrednice marketinškog plana hrvatskog turizma u 2013. godini koji predviđa da se u promociju uloži 32,7 milijuna eura.
Ovogodišnja turistička sezona još je u punom jeku, a Turističko vijeće HTZ-a na čelu s ministrom turizma Veljkom Ostojićem donijelo je marketinški plan za iduću godinu, prvi put ovako rano.
Povećava se ulaganje u internet oglašavanje
"Inovativan, osvježavajući, prelazak s offlinea na online je nešto što bi trebao biti jedan od njegovih glavnih obilježja", predstavio je Ostojić.
Znatno će se povećati ulaganje u internet oglašavanje, putem svih online kanala, a novost je uvođenje viralnog marketinga - prenošenja reklamnih poruka preporukom koja se brzo širi u virtualnom svijetu, razvoj marketing brendova, kao i angažiranje blogera.
"Ne možemo više ići statičnim newsletterima ili pisanjem klasičnih reportaža nego ćemo najjače svjetske blogere pokušati animirati da stvore nova uvjerenja i da komuniciraju svijetu vrijednosti Hrvatske kao turističke zemlje", kaže v.d. direktora HTZ-a Niko Bulić.
Sredstva za klasične medije - prepolovljena
Za oglašavanje u klasičnim medijima ove su godine prepolovljena sredstva, a za čak 75 posto smanjit će se troškovi brošura, suvenira i promidžbenih materijala. Reducirat će se i nastupi na turističkim sajmovima, kao i studijska putovanja, a za gotovo trećinu srezati broj ureda i predstavništava Hrvatske turističke zajednice u svijetu.
"Kako djelovati iz jednog ureda u širem prostoru, kako snažnije imati, recimo, tako, putujuće voditelje ili direktore predstavništva, a ne samo kancelarije", objasnio je Bulić.
Ulaže se i u edukaciju
Povećat će se sredstva za edukaciju turističkih djelatnika, kao i za mjerenje efekata provedenih aktivnosti, udvostručiti potpora manifestacijama, a značajna sredstva prvi će put biti uložena u razvoj destinacijskog menadžmenta, a dobit će ih tvrtke i organizacije koji kreiraju i razvijaju proizvode kao motiv dolaska turista.
"Tu glavnu ulogu trebaju imati destination management kompanije koje bi trebale na novokreiranom sustavu definirati te proizvode kao nove motive dolaska", rekao je Ostojić.
Ostaje li Bulić direktor HTZ-a?
Do kraja ove godine doznat ćemo hoće li i operativni marketinški plan provoditi Niko Bulić ili će ga nakon više od 10 godina na čelu HTZ-a zamijeniti netko drugi. Turističko vijeće HTZ-a raspisalo je natječaj za direktora.
"Ja ću se natjecati", kratko je komentirao Bulić.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati