Matešić: Hrvatska kod britanskih turoperatora bilježi dvoznamenkasti plus
Foto: croatia.hr
U LONDONU sutra počinje jedna od najznačajnijih turističkih burzi na svijetu World Trade Market (WTM). Svoje mjesto tamo ima i naša zemlja - Hrvatska turistička zajednica, zajedno s 11 turističkih subjekata, predstavit će turističku ponudu i programe za nadolazeću sezonu.
Da je britansko tržište itekako važno Hrvatskoj, rekla je Media servisu direktorica Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić. Kaže kako su u protekle dvije godine dodatno uloženi napori rezultirali izvanrednim turističkim brojkama, a dobre najave stižu i za iduću godinu.
"Njihova sljedeća sezona je već zaključena u kolovozu, prva edicija glavne brošure za ljeto 2014. je već izašla i kod njih prodaja već traje, iako se neka svečana najava i otvaranje te prodaje radi 26.12., kada kreću njihove kampanje. Međutim, mi znamo da već sada Hrvatska kod najvećih britanskih turoperatora bilježi dvoznamenkasti plus u prodaji u odnosu na isto razdoblje prošle godine".
Bit će zanimljivo vidjeti i čuti što će Britanci pitati i koje će ih destinacije zanimati, a direktorica Matešić poručuje: očekivanja za iduću godinu su velika.
"Ono što je bit cijelog tog sajma jesu poslovni sastanci, budući da je on prva dva dana namijenjen isključivo poslovnoj publici i mi već sada imamo dogovoren niz poslovnih sastanaka s poslovnim partnerima iz Velike Britanije", otkriva Matešić.
Veliko zanimanje novinara
A prvog Dana sajma strane i domaće predstavnike medija očekuje konferencija za medije na kojoj će uz direktoricu HTZ-a sudjelovati i ministar turizma Darko Lorencin te direktor predstavništva HTZ-a u Londonu Tonko Rilović. Oni će predstaviti ključne aktivnosti za britansko tržište kao i dosadašnje rezultate. Da je Hrvatska zanimljiva novinarima potvrđuju i akreditacije: njih 70 potvrdilo je svoj dolazak, a Matešić otkriva kako će im za razliku od prošle godine kada su bila predstavljena hrvatska vina, ove godine otkriti čari maslinovog ulja.
‘O njima će govoriti britanska stručnjakinja za ulja gospođa Judy Riggway. Tom prilikom će biti održana i degustacija različitih vrsta ulja’, kaže direktorica HTZ-a.
Inače, World Travel Market, vodeći svjetski sajam turističke industrije s tradicijom dužom od 30 godina, svake godine okuplja oko 50 tisuća turističkih profesionalaca, više od pet tisuća izlagača i oko tri tisuće predstavnika medija iz cijelog svijeta.
U okviru sajma, na kojem se tradicionalno predstavlja niz aktualnosti i trendova iz područja turizma, svake se godine održava i stotinjak stručnih skupova. Ove će godine tako na WTM-u ETC predstaviti novi promotivni film Europe i rezultate 18 -mjesečnog istraživanja ''Destination Europe 2020'' te potpisati Memorandum of Understanding s Brazilskom udrugom turoperatora.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati