Na Zapadnom kolodvoru kašnjenja 10 do 15 minuta
Foto: Bruno Konjević / Cropix
ZBOG preusmjeravanja željezničkog prometa s Glavnog kolodvora na Zapadni kolodvor, a zbog postavljanja novog signalno-sigurnosnog uređaja, prvog radnog dana u tjednu većina putnika koji dolaze vlakom iz pravca Savskog Marofa, Krapine, Zaboka, Varaždina, kao i iz Karlovca, Rijeke i Splita kasnili su 10 do 15 minuta.
Iako su pripreme za posebnu regulacija prometa trajale u HŽ-u i ZET-u tjednima, kako su nam i sami priznali, teškoća u prometu ima, a kažu i da će ih biti do 11. ožujka u 4 sata ujutro do kada će trajati radovi.
"Bolje se ne može za sada, jedino što će biti uhodavanje iz dana u dan i biti će sve puno bolje. Putnici će se naviknuti da će vlakovi kasniti 5 do 10 minuta. Mi tu ne možemo pomoći taj proces se morao napraviti, to se čeka već 100 godina", naglasio je šef Zapadnog kolodvora Marko Popić.
"Jednostavno ne može bolje"
Dodaje da rade u normalnim smjenama, nitko nije otišao na godišnji, ali i ističe da je najveći problem nedostatak kolosijeka.
"Imamo mi sad četiri u funkciji, imamo još dva, ali tehnika ne može sve to progutati. Nismo naviknuli na to, mi smo kolodvor sa tri kolosijeka u funkciji, a sad nam treba 5 ili 6, a mi to ne možemo, ne može se jednostavno bolje", priznao je Popić.
Nakon što putnici izađu na Zapadnom kolodvoru čeka ih stotinjak metara pješačenja do stanice ZET-a od kuda kreće posebna tramvajska linija broj 10 koja vozi preko Glavnog kolodvora do Borongaja. Iako tramvaj kreće svakih 6 minuta u špicama situacija nije puno bolja.
"Skretnica koja je trebala biti za skretanje za Jagićevu ne radi. U zadnji čas se javilo zbog tehničke ispravnosti da ne bi došlo do kakvih problema pa su produžili liniju u drugom smjeru", objasnio je kontrolor ZET-a Branimir Buzo.
Putnici: "Kasnimo jer su u HŽ-u neorganizirani"
Dakle, nakon desetak minuta izgubljenih u vožnji vlakom, putnici moraju računati i na pokoju izgubljenu minutu u tramvaju jer popravak skretnice neće biti brz.
"Ne vjerujem jer imamo nekih propusta u nabavci materijala, pa već par skretnica u Gradu Zagrebu ne rade već duže vrijeme", otkrio je Buzo.
Putnike nije previše zanimalo što su ZET-ove skretnice u kvaru i što zbog manjka kolosijeka na Zapadnom kolodvoru HŽ-e ne može uspostaviti bolji promet.
"Usporen je vlak vozi skoro pola sata do Zapadnog. Mi smo se pola sata vozili od Vrapča do Zapadnog. Danas baš nije bilo dobro, već kasnim, radim od 7:30, zna šef jer isto radim na HŽ-u. Računamo na to da ćemo zakasniti, pa smo krenuli ranije, nećemo zakasniti. Pa, kasnit ću sigurno jer su u HŽ-u neorganizirani. Pripremali su se mjeseca dana, trebalo je 1.veljače početi, pa se nakon mjesec dana nisu uspjeli organizirati. Vlak je kasnio 20 minuta na relaciji koju prelazi 35 minuta", kažu putnici.