"Otvori prokleta vrata", vikao je pilot Lubitzu; Njegova djevojka bila je trudna?
Foto: Hina, Getty images
NJEMAČKI Bild u današnjem je izdanju objavio nove detalje vezane za rušenje Germanwingsovog Airbusa A320 u Francuskoj. Otkrivaju i nove zdravstvene probleme Andreasa Lubitza - doznaju kako je imao velikih problema s vidom, zbog kojih ne bi mogao nastaviti letjeti.
Lubitzova djevojka je trudna?
Bild je objavio i kako je Lubitzova djevojka trudna! Navodno je to Kathrin Goldbach sama potvrdila prije nekoliko tjedana. "Rekla je svojim učenicima da će postati majka. Izgledala je vrlo sretno i veselila se roditeljstvu", prenosi Mirror.
26-godišnja učiteljica je, podsjećamo, nakon nesreće otišla na jug Francuske misleći da je njen zaručnik samo jedna od žrtava. Tek kasnije je saznala da je Lubitz zapravo srušio avion u kojem je bio kopilot.
Strani su mediji ranije javili da bi razlog zbog čega je Lubitz odlučio srušiti avion mogla biti upravo burna veza s Goldbach. Zajedno su bili sedam godina, a u tom su razdoblju navodno nekoliko puta prekidali. No, ipak su navodno planirali brak i zajednički život.
Lubitz i Goldbach upoznali su se kao tinejdžeri u rodnom gradu Montabauru, odakle su se zajedno preselili u Dusseldorf. U početku veze su u Dusseldorfu dijelili stan, ali Goldbach se navodno nedavno odselila zbog problema koje su imali.
"Otvori prokleta vrata"
Avion je s polaskom iz Barcelone kasnio oko 26 minuta. A kapetan nije stigao na WC, to je po ulasku u avion objasnio kopilotu Lubitzu. Njihov razgovor u avionu bio je normalan, nije bilo nikakvih naznaka da bi se nešto moglo dogoditi.
U 10.27 sati pilot traži od Lubitza da pripremi slijetanje u Duesseldorfu, na zapadu Njemačke. Ovaj izgovara nekoliko riječi: "Nadam se" i "Vidjet ćemo". Kada su već obavili sve potrebne pripreme za spuštanje u Duesseldorf, Lubitz je rekao kapetanu da može slobodno ići do WC-a. Tada je zablokirao vrata.
Pri povratku kapetan je prvo govorio: "Za Boga miloga otvori vrata". Tada je navodno sa sjekirom probao razvaliti vrata, kako nije uspio počeo je vikati: "Otvori prokleta vrata". Lubitz je cijelo to vrijeme šutio, a u pozadini se čuje vriska putnika.
Oko 10.40 sati zrakoplov krilom udara o padinu planine, prije se čuju krici putnika. To je posljednje što se čuje na snimci, dodaje list. Odmah zatim, letjelica punom brzinom od 700 km/h udara u planinu i u času se raspada zajedno sa 150 putnika i članova posade.
"Imao problema s vidom"
Bild je otkrio i kako je zbog problema s vidom, Lubitz mogao ostati bez posla. Navodno je upravo to bio razlog što se nekoliko tjedana prije leta liječio u klinici u Duesseldorfu. Navodno mu je čak prijetila i sljepoća.
Drugi njemački list, Welt am Sonntag piše da su istražitelji u Lubitzovu domu pronašli "velik broj lijekova" za "psihičke bolesti". Mladić, koji je bolovao od "teške depresije", bio je usto u velikom stresu i o njegovu zdravlju se brinulo "nekoliko neurologa i psihijatara".
U petak je državno odvjetništvo u Duesseldorfu reklo da su u njegovu domu pronađene potrgane doznake za bolovanje. Lubitz nije ostavio oproštajno pismo koje bi upućivalo na razloge ove nesreće.
Glasnogovornik francuske policije rekao je u subotu da druga crna kutija još nije pronađena.
Mirror: Informirao se o samoubojstvu
Britanski Mirror danas je objavio kako je posljednjih mjeseci Lubitz posjećivao brojne stranice na kojima su bile teme o samoubojstvu te stranice sa seksualnim perverzijama. Policijski izvor iz Duesseldorfa otkrio je kako su dobili informacije o "mračnim stranicama" koje je Lubitz pretraživao te da pretražuju njegovo računalo i računalo njegove djevojke.
Znakovi depresije su se, kako piše Bild, kod Lubitza počeli pojavljivati još 2009. godine. Tada je prvi put, javlja Bild, doživio "ozbiljnu depresivnu epizodu".
"Za vrijeme obuke u Lufthansi, Andreas je bio na listi pilota koji nisu sposobni za letenje i to zato što je proveo godinu i pol dana na liječenju zbog psihičkih problema. Zbog toga je morao ponavljati neke testove", tvrdi izvor iz Lufthanse.
"Prije šest godina njegov je trening na dulje vrijeme prekinut. Nakon što su mu liječnici dali zeleno svjetlo, nastavio je s treningom. Prošao je sve testove i preglede s odličnim rezultatima. Uzeo je nekoliko mjeseci pauze zbog razloga koji nam nisu bili poznati. Kad se vratio, morao je ponovo položiti testove", izjavio je Carsten Spohr, direktor Lufthanse.
"Bio je opsjednut letenjem, pravi fanatik"
Istražitelji su u subotu popodne razgovarali i s Lubitzovim roditeljima, ocem Gunterom i majkom Ursulom. I oni su tek nakon dolaska u Francusku saznali da je njihov sin namjerno srušio avion i tako ubio 150 ljudi, uključujući i sebe.
"Njegov otac je potpuno slomljen. Na leđima nosi sav teret ove drame. To je čovjek čiji se život raspao. Bilo mi ga je jako žao, emotivan je jer je izgubio sina, ali i jer je njegov sin skrivio čitavu tragediju", izjavio je za francuski BFM TV Bernard Bartolini, načelnik mjesta Prads-Haute-Bléone, koje se nalazi nedaleko od mjesta pada aviona.
"Bio je dobar dečko iz dobre obitelji", rekla je za britanski Daily Telegraph majka jednog od Lubitzovih školskih kolega. Lubitzov otac bio je uspješni poduzetnik, a njegova majka učiteljica klavira. Imali su dvoje djece - Lubitz je imao i mlađeg brata.
"Bio je opsjednut letenjem, pravi fanatik. Njegova soba bila je oblijepljena slikama aviona, a na sve strane bio je i Lufthansin logo. Slike novih aviona, starih aviona, najvećih aviona, na sve strane bili su simboli vezani uz avijaciju, čak i na krevetu", ispričao je Lubitzov prijatelj iz djetinjstva, koji kaže da je Lubitz oduvijek želio postati pilot.
Već sa 14 godina postao je član lokalnog avio kluba. Nakon nekoliko godina lekcija, počeo je voziti mali avion. "Letenje je od malih nogu bio njegov san. Kada je dobio dozvolu za komercijalne letove i počeo letjeti na avionima poput Airbusa, bio je vrlo sretan i ponosan", kaže Klaus Radker, predsjednik avio kluba kojem je Lubitz pripadao.
Želio je upravljati većim avionima
Pilot Frank Woiton s Lubitzom je letio prije samo tri tjedna. Za Bild je ispričao da mu se mladi kopilot činio kao vrlo sposoban letač.
"Govorio je o svom treningu i o tome kako je bio sretan. Želio je letjeti na velike udaljenosti i postati kapetan. Sasvim je savladao letenje i sve je držao pod kontrolom", kaže Woiton, koji tvrdi da mu je Lubitz rekao da bi želio upravljati Boeingom 747 i Airbusom A380.
Sreća je da se ovaj Lubitzov san nije ispunio, s obzirom da se radi o avionima znatno većim od Airbusa kojeg je srušio u Francuskoj. Boeing 747 može ukrcati do 660 putnika, a standardni Airbus A380 prevozi do 544 putnika.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati