Borzan: Hipp će u Hrvatsku slati identične proizvode koje plasira u Njemačkoj, ovo je velika pobjeda
Foto: Hina, Screenshot: Baby Markt
Nakon objave rezultata istraživanja hrvatske europarlamentarke Biljane Borzan (SDP) o različitoj kvaliteti njihova proizvoda na hrvatskom i njemačkom tržištu britanski list "Guardian" izvijestio je kako proizvođač dječje hrane "HIPP" namjerava plasirati njemački proizvod i na police hrvatskih trgovina, izvijestio je u ponedjeljak osječki ured eurozastupnice Borzan.
>> Guardian: Hrvatsko istraživanje otkrilo kako vodeći proizvođač dječje hrane vara kupce u istočnoj Europi
U priopćenju za javnost podsjeća se kako je istraživanje, provedeno u suradnji s Hrvatskom agencijom za hranu, pokazalo da HIPP-ov proizvod, dječja hrana "Bio riža i mrkva s puretinom", uz razlike u boji, okusu i aromi, na njemačkom tržištu sadrži veći udio povrća, mrkve i krumpira, a manje riže, dok na hrvatskom tržištu, od povrća sadrži samo mrkvu te veći udio riže, ima manje omega 3 masnih kiselina, i u Hrvatskoj je 54 posto skuplji.
Velika pobjeda
Zastupnica Borzan pozdravila je odluku "Hippa", ocijenivši je velikom pobjedom za nju osobno, ali i za hrvatske potrošače, jer su na ovaj način "uspjeli zaštititi najranjivije, malu djecu, od plasiranja drugorazrednog proizvoda koji je manje zdrav".
Navodi kako je "HIPP" je tvrdio da različit recept proizvoda ovisi o zemlji u kojoj se proizvod konzumira i navikama potrošača te ističe kako je istraživanje pokazalo da proizvođači "očito pomno paze u koju zemlju što plasiraju", dok argument o navikama potrošača u ovom drži bespredmetnim, s obzirom da se radi o maloj djeci, koja se sigurno nisu izjasnila da žele proizvod, koji osim razlike u povrću, ima i manje repičinog ulja, koje je izvor omega 3 masnih kiselina, značajnih za razvoj i zdravlje djece.
"Očekujem i od drugih proizvođača da slijede ovaj primjer", poručila je Borzan.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati