Dio vlakova na dionici Dugo Selo - Križevci do daljnjega neće voziti
![Dio vlakova na dionici Dugo Selo - Križevci do daljnjega neće voziti](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/810f81f8-7616-418d-87d5-79e850497581.jpg?width=765&height=402)
OD PONEDJELJKA 17. veljače, radnim danima na relacijama od zagrebačkog glavnog kolodvora do Dugog Sela, Vrbovca, Križevaca i Novoselca u oba smjera dio vlakova neće voziti, priopćila je HŽ Infrastruktura. Razlog je rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Dugo Selo - Križevci te smanjenih kapaciteta kolodvora Dugo Selo.
Popis vlakova koji neće voziti nalazi se na sljedećoj poveznici.
Na dionici Dugo Selo - Križevci (38.2 km) rekonstruira se postojeći i gradi drugi kolosijek. Ukupna vrijednost projekta je oko 193 milijuna eura. Ciljana brzina vlakova je 160 km/h, a kolodvori će se rekonstruirati za prijam interoperabilnih teretnih vlakova duljine 750 metara, odnosno interoperabilnih vlakova za prijevoz putnika duljine 400 metara.
"Dovršeno 80 posto projekta"
Stajališta će se osposobiti u skladu sa zahtjevima za lokalni putnički prijevoz. Također će se znatno povećati kapacitet pruge, skratiti vrijeme putovanja i povećati kvaliteta putovanja uz mogućnost uključivanja Bjelovara, Križevaca i Koprivnice u prigradski željeznički promet grada Zagreba. Do sada je, kako se navodi, dovršeno 80 posto projekta.
Od Vrbovca do Križevaca izvode se završni radovi u kolodvorima i stajalištima (uređenje pothodnika i parkirališta, ugradnja urbane opreme i dizala), koji će na toj poddionici u cijelosti biti završeni u prvome kvartalu sljedeće godine.
Isto tako, na poddionici od Vrbovca do Dugog Sela u cijelosti je završen donji pružni ustroj kao i građevinski radovi na dva pothodnika, dok je na određenim dijelovima trase položena kolosiječna rešetka. Od sedam nadvožnjaka preko pruge u cijelosti je završeno pet, a preostala dva su u visokome stupnju dovršenosti.
Znatniji radovi u ovoj godini
Od znatnijih radova na toj poddionici u ovoj godini preostalo je izgraditi tri mosta i nekoliko propusta, dovršiti radove na gornjem ustroju te, kao i na poddionici Vrbovec - Križevci, urediti pothodnike i parkirališta te ugraditi urbanu opremu i dizala. Radovi na toj poddionici bit će u cijelosti završeni krajem 2025. godine.
Što se tiče radova u Dugom Selu, završeni su radovi na novoj kolodvorskoj zgradi, izrađen je dio donjeg ustroja i ugrađen portal kontaktne mreže. Za nekoliko dana započet će radovi na desnoj (južnoj) polovini kolodvora, zbog čega će željeznički promet veći dio godine teći sjevernom stranom. Po završetku radova na kompletnoj rekonstrukciji južnog dijela, uključujući polovinu pothodnika, isto će biti ponovljeno i na sjevernome dijelu kolodvora.
Kraj radova na cijelom projektu očekuje se u prvoj polovici sljedeće godine.
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati