EU fondovi: Isplaćeno 1,2 milijuna kuna za promidžbu vina na tržištima trećih zemalja

Foto: 123rf
AGENCIJA za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju na osnovi odobrenih sredstava iz Vinske omotnice za projekte u sklopu mjere Promidžba vina na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014.-2018., u razdoblju od 01.01. do 06.04.2016. godine isplatila je potporu u iznosu od 758.303,77 kuna iz sredstava Europske unije i 454.982,26 kuna iz sredstava Državnog proračuna Republike Hrvatske, odnosno ukupno 1.213.286,03 kuna, priopćili su iz APPRRR-a.
Kako navode iz Agencije, osnovni cilj mjere je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja te povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima. Mjera uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina sa zaštićenom oznakom izvornosti i vina sa oznakom sorte.
Najmanji iznos potpore je 3.000 eura, a najveći 160.000 eura (od toga 100.000 eura iz sredstava Europske unije i 60.000 eura iz sredstava Državnog proračuna Republike Hrvatske).

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati