HT: Znamo da jučer niste mogli zvati. U znak isprike dajemo 3 dana besplatnog neta
![HT: Znamo da jučer niste mogli zvati. U znak isprike dajemo 3 dana besplatnog neta](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/4dbc7e30-b491-4282-b59c-6b8fa0c1f35c.jpg?width=765&height=486)
HRVATSKI Telekom (HT) ispričao se korisnicima zbog jučerašnjih problema s uspostavom poziva.
Kao znak isprike HT nudi tri dana neograničenog interneta, koji korisnici mogu aktivirati u aplikaciji Moj Telekom.
"Znamo da jučer niste mogli normalno uspostavljati pozive. Žao nam je zbog toga i kao malu naknadu za neugodnosti koje smo vam možda prouzročili omogućavamo 3 dana neograničenog interneta. Možete ih preuzeti odmah u Moj Telekom aplikaciji https://telekomhr.page.link/800. Hvala još jednom na razumijevanju", napisali su u poruci korisnicima.
Podsjetimo, jučer su se korisnici Hrvatskog Telekoma (HT) suočili s poteškoćama pri uspostavi poziva prema drugim mrežama. Problemi su započeli nešto prije podneva, a mnogi su prijavili da im se prilikom pozivanja javlja poruka da se "broj koji su zvali ne koristi". Čak je i pokušaj kontaktiranja HT-ove službe za korisnike rezultirao istom porukom.
Zbog ovih poteškoća Hrvatski zavod za hitnu medicinu savjetovao je jučer građanima da u slučaju potrebe hitnu medicinsku službu na broj 194 nazovu koristeći usluge drugih teleoperatera.
HT je oko 15:30 objavio da su poteškoće otklonjene te da je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga. Pristup mobilnom internetu cijelo je vrijeme funkcionirao nesmetano, kao i pozivi preko aplikacija poput WhatsAppa. Iz HT-a su se i jučer ispričali zbog neugodnosti i zahvalili korisnicima na razumijevanju.
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati