"Idem" o naobrazbi djece s posebnim potrebama
Tekst se nastavlja ispod oglasa
UDRUGA za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama "Idem" upozorila je na današnjoj konferenciji za novinare da nastavnici nisu dovoljno obrazovani za rad s takvom djecom, koje u redovitom sustavu školstva ima oko 32.000.
Udruga stoga apelira na Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa da osnuje posebnu upravu koja će se sustavno baviti djecom s posebnim potrebama.
Osim toga predlaže osnivanje mobilnih timova, odnosno centara podrške integraciji u zajednicu, te provedbu proklamirane državne politike prema djeci s posebnim potrebama iz Nacionalne strategije za izjednačavanje osoba s invaliditetom.
Kako programi udruge nisu prošli na nedavno poništenom natječaju Ministarstva znanosti, predsjednica "Idem-a" Ljiljana Igrić upozorila je da će se zbog nedostatka novca 1. siječnja morati prekinuti i programi za edukaciju zainteresiranih nastavnika i roditelja za rad s djecom s posebnim potrebama.
Stoga "Idem" organizira humanitarnu večer 24. studenoga u Esplanadi, kako bi se ipak prikupili novci za nastavak tih programa.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Roditelji djece s posebnim potrebama (djece s disleksijom, disgrafijom, hiperaktivnošću i dr.) drže da su u sustavu školstva njihova djeca diskriminirana, iako svako dijete ima Ustavom zajamčeno pravo na obrazovanje.
Roditelji su iznijeli primjere kako zbog nedovoljne osjetljivosti škola i nastavnika ta djeca moraju mijenjati škole, a roditelji plaćati defektologe i logopede, odnosno instrukcije.
Iako bi s tom djecom trebalo raditi u tzv. individualiziranoj nastavi, nastavnici nisu ni motivirani niti educirani za takav rad, pa djeca školsko gradivo zapravo prolaze još jednom, s roditeljima nakon škole.
Ta su djeca u školama pod velikim pritiskom, frustrirana su i osjećaju se nedoraslo, što u njima potiče buntovništvo, kaže članica Udruge Ines Brenko koja također ima dijete s disgrafijom i disleksijom (poremećaj u pisanju i čitanju).
Ona upozorava da se takvu djecu često tretira kao zločestu, glupu ili lijenu, iako mogu biti i natprosječnih intelektualnih sposobnosti.
Udruga stoga apelira na Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa da osnuje posebnu upravu koja će se sustavno baviti djecom s posebnim potrebama.
Osim toga predlaže osnivanje mobilnih timova, odnosno centara podrške integraciji u zajednicu, te provedbu proklamirane državne politike prema djeci s posebnim potrebama iz Nacionalne strategije za izjednačavanje osoba s invaliditetom.
Kako programi udruge nisu prošli na nedavno poništenom natječaju Ministarstva znanosti, predsjednica "Idem-a" Ljiljana Igrić upozorila je da će se zbog nedostatka novca 1. siječnja morati prekinuti i programi za edukaciju zainteresiranih nastavnika i roditelja za rad s djecom s posebnim potrebama.
Stoga "Idem" organizira humanitarnu večer 24. studenoga u Esplanadi, kako bi se ipak prikupili novci za nastavak tih programa.
Roditelji su iznijeli primjere kako zbog nedovoljne osjetljivosti škola i nastavnika ta djeca moraju mijenjati škole, a roditelji plaćati defektologe i logopede, odnosno instrukcije.
Iako bi s tom djecom trebalo raditi u tzv. individualiziranoj nastavi, nastavnici nisu ni motivirani niti educirani za takav rad, pa djeca školsko gradivo zapravo prolaze još jednom, s roditeljima nakon škole.
Ta su djeca u školama pod velikim pritiskom, frustrirana su i osjećaju se nedoraslo, što u njima potiče buntovništvo, kaže članica Udruge Ines Brenko koja također ima dijete s disgrafijom i disleksijom (poremećaj u pisanju i čitanju).
Ona upozorava da se takvu djecu često tretira kao zločestu, glupu ili lijenu, iako mogu biti i natprosječnih intelektualnih sposobnosti.

Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati