INCIDENT U ZET-U Vozač autobusa izbacio ženu sa psom od 4 kilograma: "Van, na taksi ili hodaj"
Foto: Facebook
NOVINARKA Tanja Božić doživjela je vrlo neugodno iskustvo s nepristojnim vozačem ZET-ovog autobusa u srijedu navečer na Vrbanima. Ona je, naime, pokušala ući u autobus na liniji 115 (registarskih oznaka Zg-8202-DZ) sa svojim psom, kujicom patuljastog pinča teškom četiri kilograma. Prema pravilima, pas je imao torbu i brnjicu.
Kad je pokušala kupiti kartu, vozač je rekao: "Neće ti cucek u moj autobus. Van, na taksi ili hodaj".
Božić tvrdi da je pristojno rekla kako ima sve potrebno da bi se pas vozio busom.
Vozač je na to počeo vikati na nju, a pobunili su se i putnici. Božić nije došla na odredište busom kojim je planirala nego sljedećim koji je išao tri minute kasnije. U njemu je bez problema kupila kartu, a pas se mogao voziti u krilu.
Za Index je rekla i kako je već uputila žalbu nadležnim službama u ZET-u, ali do zaključenja ovog teksta nitko joj nije odgovorio.
Za pinča Pupu, njena vlasnica kaže kako je riječ o izrazito mirnom malom psu koji se svakodnevno vozi u tramvaju.
"Pritužbom koju smo napisali ZET-u samo želim upozoriti na potrebu pristojne komunikacije s putnicima. Trojica na jednu ženu, uvredama.... Pa zar je to slika Zagreba. K tome, i gradonačelnik ima psa. Bi li njega izbacio ZET-ov vozač da mu je došao na prva vrata 115-ice?", govori Božić za Index.
U Pravilniku ZET-a piše kako psi viši od 30 cm smiju u autobuse s brnjicom. Psi visine do 30 centimetara, kao i mačke te druge male pitome životinje, smiju se prevoziti u odgovarajućim transportnim kutijama i za njih se ne naplaćuje dodatna karta. Dopušten je i prijevoz pasa koji u grebenu imaju više od 30 cm, uz uvjet da pas ima brnjicu i da se vodi na kratkom povodcu te uz propisanu dokumentaciju, odnosno ispravu o upisu i cijepljenju protiv bjesnoće.
ZET-u smo i sami uputili upit o slučaju izbacivanja putnice s psom iz autobusa. Odgovorili su nam kako su nadležne službe pristupile utvrđivanju činjenica u konkretnom slučaju.
"Upućujemo ispriku korisnici prijevozne usluge, ukoliko je došlo do propusta u radu našeg djelatnika. Međutim, nezahvalno bi bilo komentirati događaj u cijelosti, dok se ne sakupe sve relevantne činjenice", kažu u ZET-u.