Istra, Dalmacija i Lika najpoželjnija odredišta za team building
TVRTKA Rina, koja se prvenstveno bavi team buildingom i M.I.C.E., odnosno organizacijom sastanaka, poticajnih putovanja, konferencija i izložbi, na danas održanoj press konferenciji predstavila je turizam koji objedinjuje razne vidove modernog poslovanja te svoje poslovanje za prethodnu godinu.
"Poslovni turizam je najbrže rastući segment turizma. Visoko profitabilna djelatnost koja produžuje turističku sezonu, potiče prosperitet lokalne zajednice, ulaže u infrastrukturu i kvalitetu turističke ponude", kazao je Marin Rinčić, direktor agencije Rina team building & M.I.C.E. travels.
Team building, koji postoji u Hrvatskoj oko 10-ak godina, vrlo je koristan alat za podizanje motivacije zaposlenika koji ujedno poboljšava sposobnost cijele poslovne grupe. Tvrtke koje brinu o svojim zaposlenicima brinu o njima i njihovoj međusobnoj suradnji koja im na kraju, prema istraživanjima, donosi veće zadovoljstvo zaposlenika, a samim time i veću operabilnost, koncentriranost, suradnju, te na kraju, profit.
Najčešći korisnici poticajnih putovanja, odnosno insentiva, i team buildinga u Hrvatskoj su visokoprofitni sektori: farmaceutski, telekomunikacijski, IT, financijski sektor te dileri automobila. Popularnost team buildinga konstantno raste, a najpopularnija odredišta su unutrašnja Istra, Dalmacija te Lika i Slavonija.
Tvrtka Rina, koja je osnovana 1995. godine ističe rast svog poslovanja u prethodne dvije godine. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku popularnost team buildinga raste pa je tako u 2007. godini održano 20 posto više poslovnih skupova nego 2006. godine te je ostvaren promet oko 250 milijuna kuna, što je pak za 40 posto više nego 2006.
Agencija koja je organizirala 157 različitih programa, vjeruje u uzlaznu putanju takve vrste poslovnog turizma te u nadolazećoj godini najavljuje povećanje prihoda do 50 posto.
Tekst i foto: V.M.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati