Mladić (26) s Novog Zelanda umro nakon cijepljenja Pfizerom
VLASTI Novog Zelanda priopćile su danas kako su ustanovile da je smrt 26-godišnjaka povezana s cijepljenjem prvom dozom cjepiva Pfizer i pojavom miokarditisa, rijetke upale srčanog mišića.
Radi se o drugom smrtnom slučaju evidentiranom u toj zemlji, koji je povezan s rijetkom nuspojavom nakon cijepljenja, piše Reuters.
"Prema trenutačno dostupnim informacijama, odbor smatra da je cjepivo vjerojatno uzrokovalo pojavu miokarditisa", priopćio je novozelandski Odbor za nadzor sigurnosti cjepiva.
Umro unutar dva tjedna nakon cijepljenja
Mladić, koji je umro unutar dva tjedna od primanja prve doze, nije tražio liječničku pomoć ili tretman za svoje simptome.
Odbor za sigurnost cjepiva je također naveo da su razmatrane još dvije smrti, uključujući 13-godišnjaka, od miokarditisa, a koje se mogu povezati s cijepljenjem. Još uvijek se analiziraju podaci o smrti djeteta, no utvrđeno je da smrt muškarca u 60-ima vjerojatno nije bila povezana s cjepivom.
Unatoč rijetkim nuspojavama, Odbor i dalje smatra da prednosti cijepljenja uvelike nadilaze rizik od mogućih nuspojava.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Pet aktivnosti bez ekrana koje djecu pretvaraju u male istraživače
Što se krije iza cijene u dućanu? Evo što pomaže smanjiti račun
Imate deset sitnih poslova za vikend? Krenite ovim redom
Kako djecu naučiti zdravijim navikama? Ove škole imaju konkretne rezultate
Muškarci zbog ovog trenda udaraju lice. Kako je njega otišla u ekstrem?
TikTok poludio za serumom koji "regenerira". Magistra farmacije: "Ne očekujte čudo"
Mislite da vam kosa ne raste? Možda se zapravo lomi, a ovo je razlog
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Pet aktivnosti bez ekrana koje djecu pretvaraju u male istraživače
Što se krije iza cijene u dućanu? Evo što pomaže smanjiti račun
Imate deset sitnih poslova za vikend? Krenite ovim redom
Kako djecu naučiti zdravijim navikama? Ove škole imaju konkretne rezultate
Muškarci zbog ovog trenda udaraju lice. Kako je njega otišla u ekstrem?
TikTok poludio za serumom koji "regenerira". Magistra farmacije: "Ne očekujte čudo"