Screenshot: MySpace
NEWS CORP Ruperta Murdocha prodao je MySpace za 35 milijuna dolara. Kupac je firma za online oglašavanje Specific Media, izjavio je za Reuters izvor koji je dobro upoznat s detaljima transakcije.
News Corp će nakon prodaje zadržati tek manji udio u MySpaceu, kojeg je prije šest godina kupio za čak 580 milijuna dolara. Procjenjuje se da će News Corp zadržati oko pet posto udjela u MySpaceu.
Također, očekuje se da će nakon što se prodaja finalizira oko polovica od 500 zaposlenika MySpacea dobiti otkaz. Prodaja MySpacea "za kikiriki" tumači se kao konačni poraz nekad najpopularnije svjetske društvene mreže.
Prije šest godina, kada je Murdoch kupio MySpace, ta se društvena mreža smatrala jednim od "najvrućih" internetskih projekata. Osim Murdocha, za kupnju je ozbiljno bio zagrizao i Viacom, ali News Corp je bio brži.
Danas je Murdochu vjerojatno žao što ga konkurencija nije pretekla. Pojavom Facebooka započeo je vrtoglavi pad MySpacea, za kojeg je danas i 35 milijuna dolara, koliko je News Corp uspio izvući, preveliko ulaganje.