Novi ustroj Atlantic Grupe
EMIL Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe, objavio je da je Atlantic Grupa u 2003. godini ostvarila ukupni konsolidirani prihod od 700 milijuna HRK. Taj su prihod ostvarile članice Grupe Atlantic, Cedevita i Neva. Ukupni konsolidirani prihod zajedno s distribucijskim sustavom Ataco u BiH, koji će tijekom 2004. godine formalno postati dijelom Atlantic Grupe, iznosio je 900 milijuna HRK. Previđeni rast u 2004. godini iznosi 18%.
Kontinuirano širenje Atlantic Grupe rezultiralo je preustrojem i formiranjem nove Uprave Grupe koju sačinjavaju:
• Emil Tedeschi, predsjednik Uprave
• Mladen Veber, potpredsjednik Grupe za operativno poslovanje i potpredsjednik Grupe za Diviziju distribucije
• Marko Smetiško, potpredsjednik Grupe za Diviziju proizvodnje
• Nevenka Cerovsky, potpredsjednica Grupe za financije
• Neven Vranković, potpredsjednik Grupe za korporativne aktivnosti
Time Atlantic Grupa uvodi divizionalnu organizacijsku strukturu temeljenu na raznolikosti strukture vlastitog proizvodnog portfelja i usluga koje pruža. Atlantic Grupa bit će podijeljena na: OPERATIVNO POSLOVANJE u okviru kojeg su Divizija distribucije (Distribution&Markets Division), Diviziju proizvodnje (Consumer Health Care Division) te KORPORATIVNE FUNKCIJE PODRŠKE s Područjem financija i Područjem korporativnih aktivnosti.
Operativno poslovanje
Divizija distribucije (Distribution&Markets Division) podijeljena je na četiri organizacione cjeline: Prodaju, Upravljanje robnim markama, Logistiku i Divizionalne funkcije podrške. Posebnu novost u organizacionom smislu čini ustrojstvo prodaje koje se dijeli na: Hrvatsko tržište, Međunarodna tržišta te Distribuciju na međunarodnim tržištima.
Divizija proizvodnje (Consumer Health Care Division) podijeljena je na tri organizacione cjeline: Tehničke operacije, Upravljanje proizvodima i Divizionalne funkcije podrške. Novost u organizacionom smislu u odnosu na dosadašnju organizaciju je ukidanje dvostrukih funkcija. Razvoje Consumer Health Care divizije Atlantic Grupa se okreće razvoju u smjeru brige za bolji život i zdravlje ljudi.
Korporativne funkcije podrške
Područje financija obuhvaća financije, razvoj poslovanja i informatiku. U tom pogledu standardizirat će se procedure na razini Grupe kako bi se poslovanje prikazalo što transparentnije i učinkovitije.
Područje korporativnih aktivnosti obuhvaća ljudske resurse, korporativne komunikacije, pravne poslove, investicijsko održavenje i korporativnu sigurnost. U području korporativnih aktivnosti posebno je izdvojena pozicija Generalnog tajnika. Posebna pažnja posvetit će se ujednačavanju korporativnih standarda na svim navedenim područjima.
Karakteristika novog načina divizionalne organizacije je da se svi poslovi vezani uz Diviziju proizvodnje i Diviziju distribucije povezuju u posebne poslovne jedinice po proizvodima i uslugama, dok Korporativne funkcije podrške, kao središnje službe, opslužuju obje divizionalne jedinice.
Ovakav ustroj omogućit će optimiziranje poslovnih procesa kao i stvaranje sinergijskih učinaka unutar Grupe u cilju još više učinkovitosti poslovanja te pružanja boljih usluga potrošačima.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati