Zagrebački plakati s Melanijom obišli su cijeli svijet: O njima pišu BBC, CNN, Vice, Guardian...
Foto: Pixsell/Petar Glebov/Google News
GOTOVO da ne postoji svjetski relevantan medij koji nije objavio priču o plakatima koji su osvanuli u Hrvatskoj.
>> Pogledajte što je Američki institut nakon Melanijine prijetnje stavio na plakate
>> Upoznajte autoricu plakata s Melanijom o kojem priča cijela Hrvatska
Podsjetimo, u Zagrebu su nedavno osvanuli jumbo plakati Američkog Instituta, centra za promociju engleskog jezika, na kojima stoji velika fotografija Melanije Trump, supruge američkog predsjednika Donalda Trumpa, s natpisom "Samo zamisli koliko daleko možeš stići uz malo engleskog".
Fotografije plakata prvo su se munjevito raširile društvenim mrežama, a vrlo brzo su došle i u fokus stranih medija. Tako su o plakatu s prvom damom SAD-a pisali BBC, Times, Vice, CNN, ABC, Vanity Fair, Guardian, CNBC i mnogi drugi.
Vrlo brzo reagirali su i odvjetnici Melanije Trump te zaprijetili sudskom tužbom ako se plakati ne uklone u roku od 24 sata. Američki institut je uklonio plakate, ali ne prije nego što su u svjetskim i domaćim medijima dobili reklamu kakva se ne može platiti novcem.
Kako je došlo do ideje za plakat koji je obišao svijet, pojasnila je Ivis Burić, autorica plakata i menadžerica za komunikacije Američkog instituta.
"Poruka plakata nije trebala biti politička"
Burić je u e-mailu za CNBC pojasnila kako je Melanija Trump, koja je porijeklom iz nama susjedne Slovenije, izabrana kao motiv za plakat jer je "najprepoznatljivija emigrantica u SAD iz ove regije".
Poruka plakata nije trebala biti politička, dodala je Burić.
"Ni na koji način se ne radi o političkoj poruci. Možda je dvosmislena i potiče diskusiju, ali ništa više od toga", poručuje autorica plakata.
Američki Institut zakupio je pet pozicija za svoj jumbo plakat s Melanijom Trump, a Burić je u komunikaciji s CNBC-jem pojasnila što su željeli postići takvom kampanjom.
"Deseci tisuća ljudi, možda i stotine, napuštaju Hrvatsku i odlaze u Irsku, Kanadu, Australiju i SAD, prvenstveno u potrazi za boljom plaćom. A za one koji ne odlaze, glavna industrija u Hrvatskoj je turizam. Stoga važnost učenja engleskog jezika u Hrvatskoj nikad nije bila veća", pojasnila je Burić.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati