Plavi oglasnik proslavio 16. rođendan
TVRTKA "Oglasnik" obilježila je šesnaestu obljetnicu svoga djelovanja te predstavila nove poslovne planove koji su, kako je istaknuto u obraćanju novinarima, vezani uz nedavno ostvareno strateško partnerstvo "Oglasnika" i tvrtke "Trader Classified Media".
Osnivač "Oglasnika" Zdravko Raškaj podsjetio je da je prvi broj tiskan na 16 stranica 22. veljače 1989. u Vjesnikovoj tiskari, te da su to tada bile prve privatne novine, ne samo na našim prostorima, nego i na prostoru cijele istočne Europe.
"Zahvaljujući velikom trudu i zauzimanju svih zaposlenika, s ponosom mogu reći da smo uspjeli stvoriti novine koje danas zauzimaju vodeće mjesto u svojoj industriji" - rekao je Raškaj.
Potpredsjednik tvrtke "Trader Classified Media" za središnju i istočnu Europu Istvan Kavas izrazio je zadovoljstvo dosadašnjom integracijom "Oglasnika" u korporativnu kulturu i poslovanje tvrtke te dodao kako je glavni cilj ostvarenog partnerstva pružanje kvalitetnije i profesionalnije usluge korisnicima.
Dolaskom novog generalnog direktora "Oglasnika" Gordana Putanca najavljeno je održavanje visokih kriterija u pogledu kvalitete vodećeg oglasnog lista u Hrvatskoj. Prema njegovim riječima, oni uključuju potpunu informatičku opremljenost, korištenje najmodernijim tehnologijama te ulaganje u kvalitetan i stručan kadar. Putanec je rekao da razvojni planovi i izazovi koji tvrtku očekuju u ovoj godini odnose se na uvođenje novih mogućnosti oglašavanja, nove usluge i proizvode, razvoj internetskog poslovanja te daljnje širenje u sve hrvatske regije i susjedne zemlje.
Rezultat poslovne strategije je činjenica da je "Oglasnik" već šesnaestu godinu zaredom vodeći oglasni list u Hrvatskoj, s prihodom većim od 53 milijuna kuna u prošloj godini. Tvrtka je osnovana 1989. godine u Zagrebu. Od samog početka bavi se novinsko-izdavačkom djelatnošću te izdaje prvi privatni list na prostoru Republike Hrvatske – Plavi oglasnik. Sadržaj lista su besplatni i komercijalni oglasi, tiskani u tri izdanja na tjedan, s više od 110.000 oglasa i 100.000 primjeraka svakog tjedna, distribuiranih na području Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine.
Oglasnik 1990. godine postaje članom ICME-a – međunarodnog udruženja više od 130 novina iz cijelog svijeta koje objavljuju besplatne oglase – te oglašivačima i čitateljima omogućava globalni pristup oglašavanju. U srpnju 2004. "Oglasnik" postaje strateški partner tvrtke "Trader Classified Media" – vodeće svjetske kompanije u besplatnom i komercijalnom oglašavanju.
"Trader Classified Media" osnovan je 1987. godine u Kanadi i okuplja više od 130 novina iz cijelog svijeta. Trenutačno posluje u 20 zemalja te ima 500 publikacija, 57 internetskih stranica i više od 9 milijuna čitatelja.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati