Prikriveno oglašavanje na HTV-u? Nahvalili školske torbe u Fižulićevoj Magmi!
Screenshot i video: HTV
OPET će u HRT-u biti posla za organe unutarnje kontrole. Ovoga puta pod povećalom je emisija Hrvatska uživo, i to zbog priloga o školskim torbama! Postoji, naime, osnovana sumnja za prikriveno oglašavanje s obzirom na to da nakon priloga emitiranog 7. rujna ostaje dojam kako se jedine školske torbe koje valjaju mogu kupiti u Magmi, trgovačkoj firmi Goranka Fižulića.
Prostor za (besplatnu?) reklamu dobila samo Magma
Zabrinuti za zdravlje djece, novinari HTV-ove popularne emisije pod nadzorom urednika Joze Barišića krenuli su saznati koja će školska torba najmanje opteretiti nejaka leđa prvašića i ostalih polaznika nižih razreda osnovne škole. Jeftine torbe, istaknuto je u prilogu, mogu biti pogubne za kralježnicu najmanjih učenika, ali zato torba iz Magme koja košta 399,99 kuna efektivno čuva dječja leđa.
Tako barem tvrdi glasnogovornica Magme Tamara Leboš, koja je u prilogu dobila 20-ak sekundi da nabroji sve prednosti školske torbe kakva se može nabaviti u njihovim trgovinama. Niti jedan drugi trgovački lanac u kojem se kupuje školska oprema u istom HTV-ovom prilogu nije dobio prostor za (besplatno?) oglašavanje.
Družijanić: Naša služba marketinga će odlučiti radi li se o prikrivenom oglašavanju
"Mi imamo obvezu procijeniti pojavljuje li se u našim emisijama prikriveno oglašavanje i time se bavi naša služba marketinga. Pretpostavljam da će se oni očitovati o tome, ja ne mogu bez njihovog izvještaja dati konačan sud", kaže glasnogovornik HTV-a Danko Družijanić, uz napomenu kako će o ovom konkretnom slučaju zbog interesa javnosti vjerojatno biti govora na sjednici Programskog vijeća HRT-a.
Naime, Povjerenstvo za praćenje i sprječavanje prikrivenog oglašavanja o svakom pojedinačnom slučaju najprije mora dati svoje mišljenje i predočiti ga Ravnateljstvu HRT-a. Nakon toga slučaj se prosljeđuje Programskom vijeću, koje utvrđuje eventualne sankcije ako se pokaže da je prekršen Zakon o medijima.
A odredbe tog Zakona, čini se, HTV-u trenutno ne idu u korist: "Prikriveno oglašavanje je predstavljanje, riječima ili slikom, robe, usluga, imena, zaštitnog znaka ili djelatnosti proizvođača robe ili usluga u programskim sadržajima, kada je takvo predstavljanje namijenjeno oglašavanju, a može zavesti javnost u pogledu njihove prirode".

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati