Zbog remonta pruge Ogulin-Knin-Split putnici se od 1. veljače do 15. lipnja prevoze autobusima
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hrvatske željeznice (HŽ) nastavljaju radove na kapitalnom remontu pruge Ogulin Knin Split te će putnici svih brzih vlakova na pruzi Zagreb Split Zagreb od 1. veljače do sredine lipnja ove godine biti prevoženi autobusima između kolodvora u Ogulinu i Splitu, izvijestio je danas HŽ.
Riječ je o vlaku "Marjan" (polazak iz Zagreba u 14, polazak iz Splita u 9 sati) koji u navedenu razdoblju neće imati vagon-restaurant, te o noćnom vlaku, koji polazi iz Zagreba u 22,55 i iz Splita u 21,43 sati, koji pak neće imati spavaći vagon ni vagon za prijevoz automobila.
Autobusi koji voze umjesto toga vlaka neće se zadržavati u kolodvorima u Plaškom i Vrhovinama.
HŽ ističe da su najvažniji poslovi u projektu modernizacije HŽ-a kapitalni remonti na pojedinim dionicama HŽ-ovih pruga. Najveće radilište je na pruzi Oštarije - Knin - Split, jer je tu prugu potrebno pripremiti za uvođenje nagibnih vlakova u promet na pruzi Zagreb - Split (Šibenik/Zadar) - Zagreb od 15. lipnja 2004. Radovi se izvode na dvjema dionicama: od Perušića do Gračaca i od Kosova do Labina Dalmatinskog.
U nizinskom dijelu Like, između kolodvora u Perušić i Gračacu, rekonstruira se oko 60 kilometara pruge, t.j. povećava se polumjer kolosiječnih lukova kako bi pruga bila prikladna za brzinu do 160 km na sat. Zato će biti sagrađeno i 14,5 km potpuno nove pruge.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Svršetak radova planiran je do 15. lipnja.
Da bi se skratilo vrijeme putovanja željeznicom između Zagreba i Splita, nabavljaju se vlakovi s nagibnom tehnikom koji kroz kolosiječne lukove voze brzinom većom i do 30 posto nego konvencionalni vlakovi.
Od 15. lipnja 2004. prugom Oštarije - Knin - Split /Šibenik / - Zadar vozit će osam garnitura dvodijelnih dizelskih motornih vlakova, ukupno vrijednih 32,35 milijuna eura (oko 241,7 milijuna kuna). Dobava garnitura ugovorena je s kanadskom tvrtkom "Bombardier Transportation", koja 200 takvih garnitura gradi za Njemačku željeznicu, ističu u HŽ-u.
Do sada je u obnovu tzv. ličke pruge uloženo oko 350 milijuna kuna.
Bez troškova elektrifikacije pruge do kraja 2005. planira se ukupno uložiti oko 1,420.000 kuna, što uključuje remont i rekonstrukciju pruge, osiguravanje kolodvora i uvođenje daljinskoga upravljanja prometom, rekonstrukciju kolodvora i telekomunikacijsku infrastrukturu.
Cijela pruga Oštarije - Knin - Split bit će elektrificirana do 2008., u što će biti uloženo 740 milijuna kuna, a do mjeseca lipnja 2006. bit će ugrađeno daljinsko upravljanje prometom iz Knina. Svi ti radovi omogućit će brzine vlakova od 65 do 160 km na sat, što ovisi o zahtjevnosti pojedinih dionica.
Obnovom će se put na pruzi Zagreb - Split nagibnim vlakom skratiti na pet sati.
(Hina) pp/sp sp
Riječ je o vlaku "Marjan" (polazak iz Zagreba u 14, polazak iz Splita u 9 sati) koji u navedenu razdoblju neće imati vagon-restaurant, te o noćnom vlaku, koji polazi iz Zagreba u 22,55 i iz Splita u 21,43 sati, koji pak neće imati spavaći vagon ni vagon za prijevoz automobila.
Autobusi koji voze umjesto toga vlaka neće se zadržavati u kolodvorima u Plaškom i Vrhovinama.
HŽ ističe da su najvažniji poslovi u projektu modernizacije HŽ-a kapitalni remonti na pojedinim dionicama HŽ-ovih pruga. Najveće radilište je na pruzi Oštarije - Knin - Split, jer je tu prugu potrebno pripremiti za uvođenje nagibnih vlakova u promet na pruzi Zagreb - Split (Šibenik/Zadar) - Zagreb od 15. lipnja 2004. Radovi se izvode na dvjema dionicama: od Perušića do Gračaca i od Kosova do Labina Dalmatinskog.
U nizinskom dijelu Like, između kolodvora u Perušić i Gračacu, rekonstruira se oko 60 kilometara pruge, t.j. povećava se polumjer kolosiječnih lukova kako bi pruga bila prikladna za brzinu do 160 km na sat. Zato će biti sagrađeno i 14,5 km potpuno nove pruge.
Da bi se skratilo vrijeme putovanja željeznicom između Zagreba i Splita, nabavljaju se vlakovi s nagibnom tehnikom koji kroz kolosiječne lukove voze brzinom većom i do 30 posto nego konvencionalni vlakovi.
Od 15. lipnja 2004. prugom Oštarije - Knin - Split /Šibenik / - Zadar vozit će osam garnitura dvodijelnih dizelskih motornih vlakova, ukupno vrijednih 32,35 milijuna eura (oko 241,7 milijuna kuna). Dobava garnitura ugovorena je s kanadskom tvrtkom "Bombardier Transportation", koja 200 takvih garnitura gradi za Njemačku željeznicu, ističu u HŽ-u.
Do sada je u obnovu tzv. ličke pruge uloženo oko 350 milijuna kuna.
Bez troškova elektrifikacije pruge do kraja 2005. planira se ukupno uložiti oko 1,420.000 kuna, što uključuje remont i rekonstrukciju pruge, osiguravanje kolodvora i uvođenje daljinskoga upravljanja prometom, rekonstrukciju kolodvora i telekomunikacijsku infrastrukturu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Cijela pruga Oštarije - Knin - Split bit će elektrificirana do 2008., u što će biti uloženo 740 milijuna kuna, a do mjeseca lipnja 2006. bit će ugrađeno daljinsko upravljanje prometom iz Knina. Svi ti radovi omogućit će brzine vlakova od 65 do 160 km na sat, što ovisi o zahtjevnosti pojedinih dionica.
Obnovom će se put na pruzi Zagreb - Split nagibnim vlakom skratiti na pet sati.
(Hina) pp/sp sp

Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati