ZET-ov Ured za odnose s javnošću demantirao tvrdnje vlastitog direktora
NAKON što je u ponedjeljak za HTV-ovu emisiju "Život uživo" novi direktor Zagrebačkog električnog tramvaja Ivan Tolić ustvrdio kako u toj tvrtci nije bilo masovnog preštampavanja karata, o čemu smo nedavno opširno izvijestili, redakcija Indexa objavljuje službenu izjavu ZET-ovog Ureda za odnose s javnošću koja demantira svog šefa.
U tom priopćenju ZET-ova PR služba pojašnjava kako se "radi o stvari čisto tehničke prirode".
"Naime, s obzirom da se odluka o poskupljenju cijena voznih karata uvijek donosila svega nekoliko dana prije prvog datuma u mjesecu (ZET je morao čekati odluku Gradske skupštine Grada Zagreba o poskupljenju), a dobavljaču je potrebno tridesetak dana za isporuku novih karata s novom cijenom, ZET je u skladištu u pričuvi imao seriju karata koja je, u navedenim slučajevima, preštampana žigovima s novom cijenom i prodavao ih od datuma poskupljenja istih (nezakonski je prodavati karte sa starim cijenama po novoj cijeni, stoga je potrebno preštampavanje). Stare karte sa starim cijenama povlačene su iz prometa uz popis inventarnih komisija (neovisno tijelo), uskladištene, te posebno komisijski (drugo neovisno tijelo) uz zapisnik uništene. To je bio uobičajen postupak kod poskupljenja cijena karata, odnosno radi se o kartama koje su se normalno prodavale u vozilima ZET-a i prodavaonicama karta do isporuke nove serije od dobavljača karata s novim cijenama karata." - stoji u priopćenju potpisanom od strane ZET-ovog Ureda za odnose s javnošću.
Međutim, gostujući na HTV-u direktor ZET-a konstatirao je kako "ovo nije moguće i nije točno", te da je članak na Indexu napisan tendenciozno.
Urednica "Života uživo" Ana Jelinić Tolića je pitala kako je moguće da su se stare karte našle u prodaji, na što je ustvrdio da se spominju karte od prije 3 godine, te da građani koji se voze tramvajem znaju kako karta nije poskupila 5 godina, dodajući da je zadnje poskupljenje bilo 2002.
Na pitanje o tome kako je moguće da se u ZET-ovom vozilu 2002. mogla kupiti karta iz 1993., direktor ZET-a je odgovorio da je moguće da se kod nekih umirovljenika našla karta koju su kupili 1993., a koji su poništili 9 godina kasnije.
Tolić je ostavio otvorenom mogućnost da je u proteklih 15 godina "netko u određeno vrijeme doštampao neku kartu", ali da se "ne može govoriti o milijunskom broju karata" već o eventualnim pojedinačnim slučajevima.
Ustvrdio je kako za poslovanje u posljednjih pet godina nema sumnji jer u tom periodu nije bilo poskupljenja karata, a time nije bilo ni pojedinačnih slučajeva. U cijeloj priči zanimljivo je kako Tolić ustrajno brani poslovanje ZET-a u periodu od 2002. naovamo od kada je zapravo bio na poziciji predsjednika Nadzornog odbora ZET-a, s koje je otišao u listopadu prošle godine kada je na direktorskom mjestu zamijenio dugogodišnjeg direktora ZET-a Juliusa Pevaleka.
Tolić je jučer za HTV konstatirao kako prema svim materijalima kojima ZET raspolaže, nije moguće da su se karte koje su trebale bit uništene vraćale u promet, čime je pitanje preprodaje "kremiranih" karata ostalo neodgovoreno.
Upitan da prokomentira slučaj karata ilegalno tiskanih u Bosanskoj Posavini, Tolić je odgovorio kako su pojedinci odgovorni za tu aferu sankcionirani, te da je brojka koja se tada spominjala bila prenapuhana.
I.K.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati