Gavrilovićeve trajne salame simboli su gastronomske baštine koja je oblikovala generacije i koja danas dominira tržištem zahvaljujući tradiciji, inovaciji i nepokolebljivoj kvaliteti.
Već stoljećima neizostavan su dio svakodnevnih obroka i svečanih trenutaka. Neprestano usavršavanje receptura i strogi standardi proizvodnje osigurali su Gavriloviću lidersku poziciju na tržištu, a njegove trajne salame postale su prepoznatljive diljem cijelog svijeta.
"Prema podatcima iz panela trgovine koji ACNielsen d. o. o. (u daljnjem tekstu: NielsenIQ ) provodi u Hrvatskoj na reprezentativnom uzorku maloprodajnih trgovina za kategoriju Pašteta, robna marka "GAVRILOVIĆ" ima najveći vrijednosni udio (29,4 %), i najveći količinski udio (26,9 %) u Hrvatskoj u posljednjih dvanaest mjeseci zaključno s prosincem 2024. g. u kategoriji Trajnih salama.
Navedeni izračuni temelje se na NielsenIQovim podatcima iz panela trgovine prema kojima je "GAVRILOVIĆ" vodeća robna marka u vrijednosnoj i količinskoj prodaji kategorije Trajnih salama u Hrvatskoj u razdoblju od siječnja 2024. do prosinca 2024. (autorsko pravo® 2025., Nielsen Consumer LLC, sva prava pridržana)."
* Ova Potvrda tržišne pozicije valjana je dvanaest mjeseci od datuma izdavanja.