Foto: Press
SJAJNI headlineri, odlični festivali, koktel majstori, plesačice, promotori, sunce, more i ples do iznemoglosti samo su neka od obilježja ljeta provedenog na svjetski poznatom Zrću. Ove godine Kalypso je napravio zaokret kakvog se ne bi posramili ni najbolji svjetski klubovi – Kalypso je krenuo u pohod na rekreiranje ljeta pod hashtagom #rebirthofsummer.
U eksterijeru i interijeru kluba korišteni su lokalni prirodni materijali, poput kamena i drveta koji naglašavaju svjesnost potrebe za očuvanjem prirode te pružaju osjećaj izvornosti i tradicije samog otoka.
Klubom će dominirati velika prozračna drvena kulisa, projekcijsko platno i VIP prostor u krošnji borova. Noćni i dnevni program bit će prilagođeni ugodnom ambijentu, kreiranom isključivo od drveta i kamena. Noćni program obilježit će romantična atmosfera otoka uz ludi provod, a danju će posjetitelji "chillati" uz mirnije dnevne zvukove.
Grubišić i Sudar – čarobnjaci novog vizualnog identiteta
Provjerite što je o klubu i planovima za budućnost kazao Boris Šuljić, vlasnik Kalypsa, hotela i vinarije Boškinac.
Zašto je najstariji klub na Zrću obnovljen?
Do obnavljanja Kalypsa i pripreme njegovog sasvim novog izgleda je došlo prije svega zato jer je postalo jasno da je bez prilagodbe više neće biti moguće stabilno poslovanje. Značajna ulaganja ostalih klubova na plaži, pojava novog kluba Noa i snaženje festivalskog tipa turizma zahtijevala su reakciju. Klupska scena se razvija strahovitom brzinom i došlo je do trenutka kad smo morali odlučiti hoće li prvi klub na Zrću, koji je sve pokrenuo, postati follower ili će uvođenjem novih svjetskih trendova visoko podići ljestvicu. Nametnula se činjenica da će najbolji rezultat biti postignut promjenama koje će dodatno naglasiti razliku između Kalypsa i ostalih klubova
Shvatili smo već odavno da su okoliš i priroda sve važnija stavka u clubbingu, a društveno odgovorno poslovanje je nešto što bi već moralo biti ugrađeno u poslovanje svih firmi pa tako i klubova. Kroz prirodne materijale i smanjenje zagađenja uz waist management sistemu pružamo ljepši i ugodniji prostor s naglaskom na tradiciju samog otoka. Velika prozračna kulisa od prirodnog drva, upotreba isključivo drva i kamena, VIP prostor u krošnji borova, orijentacija na nešto mirnije dnevne zvukove i veliko projekcijsko platno dio su naših aduta za ovu sezonu.
Zašto je spoj s prirodom važan?
Suvremeni trendovi u svijetu zabave ovog tipa pokazuju da se ciljna skupina sve više vezuje uz prirodu i prirodne ambijente i nastoji pronaći mjesto i način da spoji takve težnje s ljubavlju prema suvremenoj glazbenoj produkciji i plesu. Samo spoj s prirodom jamči višegodišnji napredak.
Zašto je promijenjen vizualni identitet?
Prethodni vizualni identitet više nije mogao zadovoljiti suvremene načine komunikacije koji se snažno baziraju na čistoći poruke i kroz prepoznatljive, lako pamtljive simbole.
Osim zaista velikog broja najpoznatijih svjetskih DJ-a koji će nastupiti na senzacionalnim festivalima, posebna nam je čast najaviti prvo veliko gostovanje u samostalnoj organizaciji kluba Kalypso. Ove godine klub Kalypso s ponosom predstavlja samostalni nastup fantastičnog RUDIMENTAL DJ seta, izuzetnih svjetskih zvijezda, pobjednika ovogodišnjih Brit Awards, kojeg prate stotine tisuća obožavatelja.
Čime će Kalypso ove sezone i u budućnosti privlačiti goste?
Zajamčena cjelodnevna ugodna zabava, pristojno osoblje, izbjegavanje uniformiranosti i masovnosti, prekrasan prirodni ambijent i izdvojena pozicija odigrat će ključnu ulogu u privlačenju gostiju. Jasno, od presudnog je značaja da sve gore navedeno bude stalno i na primjereni način komunicirano ciljnoj skupini širom svijeta, uz korištenje najsuvremenijih dosega društvenih mreža i suvremenih komunikacijskih alata.
Kakvu budućnost i kakve goste želi Kalypso nakon ponovnog rođenja?
Kalypso je, naravno, otvoren svima, ali težište komunikacije i odabira programa će biti na inozemnim posjetiteljima starijima od 20 godina koji su bolje platežne moći, one koji će iz šarolike ponude radije odabrati izuzetno dobro organiziranu IBIZU.
Poveznica Boškinca i Kalypsa?
Želja nam je da Kalypso snažnije krene putem kojim se razvio hotel i vinarija Boškinac. Visoka estetika, vrhunska gastronomija bazirana na autohtonim namirnicama te zavidna razina ugostiteljske usluge omogućile su Boškincu iskorak prema kvalitetnijim gostima i drastično izdvajanje od ostatka otočke ponude – to je know-how koji smo dijelom primijenili i na Kalypso.
Važna stavka , u kreaciji strategije dopiranja do posjetitelja više platežne moći, je i fokus na potrebnu promjenu strukture smještaja u cijeloj Novalji i otoku Pagu, budući da sadašnja struktura ne osigurava dovoljan broj ležajeva više razine kakve zahtjeva naša ciljna skupina. Dakle, uz sinergiju s Boškincem i kreaciju svjetskih trendova, Kalypso se ubrzano penje k vrhuncu uspjeha. I bit će tamo dugo.
Vaše omiljeno odredište ljetne zabave i opuštanja je - ponovno - Kalypso.