Pitali smo ChatGPT hoće li umjetna inteligencija zamijeniti influencere

Foto: Instagram

PITALI smo ChatGPT hoće li umjetna inteligencija zamijeniti influencere. "Iako se umjetna inteligencija (AI) brzo razvija, čini se malo vjerojatnim da će u potpunosti zamijeniti ljude kao influencere u skorijoj budućnosti", piše na početku odgovora koji smo dobili.

"Influenceri su popularni zbog svoje osobnosti i autentičnosti, što se teško može reproducirati u potpunosti putem umjetne inteligencije. Dok ona može biti pomoći influencerima u poboljšanju njihovih sadržaja, analizi njihove publike i poboljšanju njihove marketinške strategije, to ne znači da će umjetna inteligencija zamijeniti influencere.

S druge strane, postoje neke primjene umjetne inteligencije koje se mogu koristiti za stvaranje generiranog sadržaja. Na primjer, AI generira tekstove, slike i videozapise koji se koriste za oglašavanje i marketing. Međutim, čak i generirani sadržaj koji koristi AI može zahtijevati angažman influencera kako bi se osigurala autentičnost i ljudskost koju AI još uvijek ne može potpuno imitirati.

Ukratko, dok AI može poboljšati marketinšku strategiju influencera i koristiti se za generiranje određenog sadržaja, vjerojatno neće u potpunosti zamijeniti influencere u skorijoj budućnosti", opisala nam je umjetna inteligencija.

Poslovi koje će umjetna inteligencija moći obavljati poput influencera

Zanimalo nas je i koje će poslove umjetna inteligencija moći obavljati ako bude mogla zamijeniti influencere. "Ako se u budućnosti umjetna inteligencija razvije dovoljno da zamijeni influencere, moći će obavljati neke ili sve poslove koje influenceri obavljaju danas", kaže.

Poslovi koje je ChatGPT naveo su:

  • Kreiranje sadržaja: "Umjetna inteligencija može biti programirana da generira sadržaj u obliku teksta, slika, videa ili bilo kojeg drugog formata koji se koristi u marketingu i oglašavanju. AI može čak i razumjeti različite stilove i preferencije publike, pa bi se generirani sadržaj mogao prilagoditi ciljanoj publici."
  • Analiza podataka: "Umjetna inteligencija može analizirati podatke o angažmanu publike, trendovima i drugim faktorima koji utječu na uspjeh marketinške kampanje. Ova analiza može pomoći u poboljšanju marketinške strategije i u konačnici dovesti do veće učinkovitosti i uspjeha kampanje."
  • Prilagođavanje marketinških kampanja: "Umjetna inteligencija može prepoznati koje su kampanje uspješne, a koje nisu i pomoći u prilagođavanju kampanje kako bi se postigla veća učinkovitost."
  • Automatizacija procesa: "Umjetna inteligencija može pomoći u automatizaciji procesa kao što su agendiranje postova, odgovaranje na poruke publike i slanje e-pošte."

Al je napomenuo da umjetna inteligencija u ovom trenutku ne može u potpunosti zamijeniti influencere. "Ljudske karakteristike poput emocija, kreativnosti, inteligencije i autentičnosti teško je imitirati putem AI-a, a to su osobine koje su ključne za uspjeh influencera u svijetu oglašavanja i marketinga", dodala je umjetna inteligencija.

Hoće li umjetna inteligencija stvarati sadržaj za OnlyFans?

Društvenim mrežama posljednjih su se dana proširile fotografije djevojaka oko kojih je nastala rasprava je li ih stvorila umjetna inteligencija ili su na njima stvarne žene. Upitali smo stoga AI hoće li umjetna inteligencija u budućnosti moći stvarati sadržaj za OnlyFans.

"Budući da je OnlyFans platforma koja omogućava kreiranje i dijeljenje sadržaja za odrasle, postoji velika vjerojatnost da se neće dopustiti automatizirani ili generirani sadržaj putem umjetne inteligencije", odgovorio nam je AI i naveo tri razloga:

  • Pravila i smjernice platforme: "OnlyFans ima stroga pravila i smjernice koje utvrđuju koje vrste sadržaja su dozvoljene i koje nisu. Bilo kakav sadržaj koji je generiran umjetnom inteligencijom mogao bi kršiti ova pravila i smjernice."
  • Sigurnost i privatnost korisnika: "S obzirom na osjetljivu prirodu sadržaja koji se dijeli na OnlyFansu, postoji velika briga za sigurnost i privatnost korisnika. Stvaranje sadržaja putem AI-a moglo bi predstavljati rizik za sigurnost korisnika i njihove osobne podatke."
  • Osobna priroda sadržaja: "OnlyFans sadržaj je često vrlo osoban i povezan s identitetom i autentičnosti osobe koja ga stvara. Umjetna inteligencija ne može u potpunosti preuzeti te aspekte, što bi moglo utjecati na autentičnost i kvalitetu sadržaja."

"Ukratko, dok se umjetna inteligencija može koristiti u marketinške svrhe za platforme za odrasle, vjerojatno će biti ograničena u stvaranju sadržaja za OnlyFans. Ova platforma ima posebne zahtjeve i smjernice, a sadržaj koji se stvara mora biti autentičan i personaliziran, što umjetna inteligencija još uvijek ne može u potpunosti reproducirati", stoji u odgovoru umjetne inteligencije.

Pročitajte više