Ilustracija: Shutterstock
SUSTAV "MojZagreb", kojim građani elektroničkim putem mogu prijaviti probleme i nepravilnosti u gradu završio je svoju probnu fazu, te su u cijelosti predstavljene njegove mogućnosti.
"Građani postaju zapravo komunalni redari i mogu pomoći i surađivati s gradskom upravom u rješavanju problema. Građani preko pametnih telefona, razvili smo aplikacije za tri operativna sustava IOS, Android i Windows phone, te građani mogu prijavljivati bilo kakvu nepravilnost koju zateknu u gradu", istaknuo je Plavčić.
Nepravilnosti građani prijavljuju anonimno ili kao registrirani korisnici. A da Zagrepčani cijene ovakav način komunikacije s Gradom pokazalo se za vrijeme testnog rada sustava. U četiri mjeseca građani su prijavili više od 1.500 nepravilnosti i problema. Voditelj odjela komunalnog redarstva grada Zagreba Goran Bošnjak istaknuo je jednostavnost sustava.
"Sve osobe koje imaju pristup internetu mogu putem weba ili putem mobilnih aplikacija za sve ostale tri platforme, prijaviti bilo koji problem u gradu Zagrebu. Upute za korištenje nalaze se već pri ulasku u aplikaciju i one su detaljno objašnjene. U četiri koraka, četiri tipke na tastaturi dovoljne su za prijavu problema", kazao je Bošnjak.
Građani mogu prijaviti samo nepravilnosti koje su u djelokrugu rada gradskih uprava, tj. podružnica Holdinga. Vrijednost sustava "MojZagreb" je više od milijun i sto tisuća kuna, a njegov značaj istaknuo je i gradonačelnik Milan Bandić.
"Svih 14 godina smo vodili računa o formi, ali više o sadržaju. No, 2013. godina europskog Zagreba iziskuje i formu i sadržaj. Sve činimo da učinimo što dostupnijom gradsku upravu građanima i da rješavamo probleme građana na najbolji mogući način", poručio je Bandić.
Do sustava "MojZagreb" može se doći na internetskoj stranici moj.zagreb.hr, dok građani koji nemaju internet, nepravilnost mogu prijaviti i telefonski na broj 0800-2554.