Ilustracija: zagrebparking.hr
ZA DVIJE godine bi trebala početi izgradnja i uređivanje podzemne garaže i ostalih sadržaja u Klaićevoj ulici. Projekt je to koji bi trebao potpuno promijeniti izgled tog dijela grada, zamišljen je kao javno-privatnog partnerstva, a cilj je da građani dobiju multifunkcionalan prostor.
"Kada se to počne raditi, to je gotovo za godinu dana jer mi imamo najbolje investitore u Europi, dokazali smo. Investicija će biti između 30 i 35 milijuna eura. Sportska polivalentna dvorana, komercijalni sadržaji unutar garaže i parkirališna mjesta će jamčiti da će se redizajnirati povijesna jezgra tog dijela omeđenog ovim četirima ulicama i građani će dobiti pristojno mjesto za parkiranje", rekao je gradonačelnik Zagreba Milan Bandić.
Koncesija na 30 godina
Prošlog su tjedna održane konzultacije sa svima zainteresiranima za projektiranje, izgradnju, opremanje, financiranje, održavanje i upravljanje podzemnom garažom i ostalim sadržajima, među kojima je i sportski i trgovački kompleks. Gradonačelnik Zagreba objasnio je o kakvom će se točno modelu raditi.
"Javno-privatno partnerstvo, konkretnije, koncesija na 30 godina. Grad Zagreb sudjeluje sa prostorom, zemljištem i lokacijom. Jer je ta lokacija hvalevrijedna i mi ćemo to najbolje napraviti".
Gradonačelnik je objasnio i glavne ciljeve projekta.
"Riješiti promet u mirovanju u obujmu Savske-Klaićeve-Kačićeve-Kršnjavoga. Omogućiti ljudima iz bolnice da više ne čekaju u repovima kada se uključe sva četiri žmigavca u desnom prometnom traku u Klaićevu. Omogućiti pješački i kolni promet u Klaićevoj između bolnice i nove garaže. Uključiti to isto i na južnom dijelu poteza ispod igrališta na potezu prema hotelu".
Uz ove radove gradonačelnik je ponovio kako cijene parkinga u Zagrebu idu dolje, kako u garažama tako i na ulici.
"Za sada samo mogu reći, od 1. travnja jeftinija cijena parkinga u svim zonama, i na javnim površinama i u garažama, od 25 do 50 posto", kazao je Bandić te zaključio kako će cijene će biti plutajuće, jer tržište ne poznaje fiksnost. To znači da će cijene u polupraznim garažama ići dolje, a one garaže koje su pune, zadržat će staru cijenu.