Foto: Index
NAJVIŠI nadvožnjak petlje nad zagrebačkom Slavonskom avenijom više ne može podnijeti opterećenje teških kamiona, barem ako je suditi po jučer postavljenom privremenom znaku. Na njemu je od jučer do jutros u 9 h stajalo ograničenje od 3.5 tone, vozila teža od toga ne smiju više preko petlje koja bi ih iz smjera zapada trebala spustiti na Držićevu u smjeru juga.
Policija čeka na vrhu
No, vozači kamiona ili nisu vidjeli ili su zanemarivali taj znak, ili su već tako navikli voziti tuda pa su svejedno ulazili na nadvožnjak. A na vrhu ih čekala policija koja ih zaustavljala i nije im dozvoljavala da nastave vožnju. Tako je bilo i jutros dok se provodio inspekcijski pregled potpornih stupova nadvožnjaka.
Rekonstrukcija trebala početi još 2011.
Još 2011. godine najavljena je potpuna rekonstrukcija Slavonske avenije koja je trebala koštati preko milijardu kuna, a trebala je biti dovršena do kraja prošle godine. Međutim, od toga, kao ni od mnogih drugih obećanja, nije se dogodilo baš ništa.
Fantazije o sedmotračnom gradskoj autocesti ostale su samo fantazije, a očito se nije radilo ni na redovnom održavanju pa nadvožnjaci propadaju. Baš kao što propadaju stari mostovi preko Save koji su također u katastrofalnom stanju. Petlja je izgrađena ’70-ih godina prošloga stoljeća i otad se u nju, osim promjene rasvjete, ništa nije ulagalo. Odavno je već zatvoren njen lijevi trak. Policija ga je koristila kao zgodnu zamku za neoprezne i prebrze vozače.