Pošta na prigovor poslan mailom odgovorila nakon dva i pol mjeseca

Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell, Hrvatska pošta

Brojni Splićani u lipnju su se žalili na usluge Hrvatske pošte, pošiljke su im navodno kasnile ili uopće nisu dolazile, pa je Slobodna Dalmacija poslala upit Hrvatskoj pošti.

Upit su, kažu, poslali na mail na koji građani mogu slati prigovore kontakt.szk@posta.hr, a odgovor su dobili dva i pol mjeseca kasnije.

"Poštovana gospođo Vujnović, nastavno na Vaš prigovor koji smo zaprimili putem elektroničke pošte dana 26. lipnja 2023. godine molimo Vas da nam najkasnije u roku od tri dana dostavite adresne podatke primatelja kao i punomoć o zastupanju korisnika ukoliko se pošiljke ne odnose na Vaše ime i prezime", stoji u odgovoru Hrvatske pošte od utorka, 5. rujna na prigovor poslan 26. lipnja ove godine.

Iz teksta nije jasno što je točno novinarka pitala, no također nije jasno niti zašto je Pošti trebalo dva i pol mjeseca da odgovori na zaprimljeni mail.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.