Iskrenost kroz parodiju: "Debeljko" McDonald´s, IKEA za slaganje i raspadnuti euro
Foto: Maentis
STUDIO za dizajn Maentis odlučio je napraviti parodije na slavne logotipe te kroz njih na neki način "reći istinu" o pojedinim brendovima.
Uz male izmjene postignut je velik efekt pa tako primjerice umjesto poznatog McDonald'sovog slova "M" stoji njegova napuhnuta i obla verzija, IKEA-in logo ostavljen je da ga napravi netko drugi, a euro se raspao zajedno s Grčkom, piše Gizmodo. Čitav projekt nazvan je "Universal Unbranding", a dosad su na YouTubeu objavljena dva najavna videa.
Njihove radove možete pratiti ovdje.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati