Mnogima omiljena namirnica povećava rizik od raka dojke
Foto: Instagram
SREDOVJEČNE žene koje tjedno pojedu tri režnja slanine imaju veću šansu za obolijevanje od raka dojke, pokazalo je novo istraživanje.
Znanstvenici sa Sveučilišta u Glasgowu su na istraživanju provedenom na većem uzorku utvrdili da žene u menopauzi koje su konzumirale 9 grama mesnih prerađevina dnevno, što je ekvivalent dvjema kobasicama tjedno, bile za jednu petinu sklonije razvoju raka dojke.
Istraživanje je obuhvatilo uzorak od 260 tisuća žena, a rezultati pokazuju da su žene koje su jele i manju količinu procesuiranog mesa i dalje 15% izgledniji kandidati za rak dojke od žena koje su se toga u potpunosti odrekle.
Dobra vijest je da se ovi zaključci ne odnose na mlađe žene, već samo na one u srednjoj dobi.
Znanstvenici vjeruju da je problem u nitratima i solima koji se nalaze u prerađenom mesu, a koji mogu biti uzročnici pojave tumora.
Još prije dvije godine Svjetska zdravstvena organizacija upozorila je da prerađeno meso ima gotovo isti utjecaj na razvoj raka kao cigarete, azbest i trovanje arsenom, prenosi Daily Mail.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Što povezuje Lexus i legendarnog Ponyja?
Mokri prsti, kruh i pašteta: Ljetni ritual koji nikad nismo prerasli
Svi rade iste pogreške na plaži, a mogu se lako izbjeći
Svi smo ih spremali, a onda zaboravili. Jeste li voljeli ova jela?
Osiguranje otvaramo samo kad gori. Ovaj hrvatski tim pokušava to promijeniti
Pronašli smo stvari za svako kućanstvo na velikom popustu. Pogledajte
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Što povezuje Lexus i legendarnog Ponyja?
Mokri prsti, kruh i pašteta: Ljetni ritual koji nikad nismo prerasli
Svi rade iste pogreške na plaži, a mogu se lako izbjeći
Svi smo ih spremali, a onda zaboravili. Jeste li voljeli ova jela?
Osiguranje otvaramo samo kad gori. Ovaj hrvatski tim pokušava to promijeniti