Foto: 123rf
DANAS privlači milijarde posjetitelja, teško je bez njega uopće zamisliti Internet, no YouTube nije uvijek bio tako uspješan – a počeo je kao nešto potpuno drugačije.
"Uvijek smo mislili da se može nešto napraviti s videom, ali što bi bila praktična primjena toga? Mislili smo da je očiti izbor spajanje samaca", otkrio je jedan od osnivača YouTubea Steve Chen na nedavnoj tehnološkoj konferenciji u Teksasu.
Ideja je bila ta da osoba postavio video na YouTube u kojem bi se predstavila i tako pokušala privući potencijalnog ljubavnog partnera. No, nije išlo po planu – u pet dana nije se pojavio niti jedan video.
Nakon toga su odbacili sve planove i odlučili dopustiti postavljanje bilo čega i to je pokrenulo nezaustavljiv uspjeh. No, koliko su bili ozbiljni s konceptom video dating stranice pokazuje i dan registracije YouTube imena – baš na 14. veljače na Dan zaljubljenih.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati