Lidl u četvrtak otvara prvih 13 trgovina
NA POLICAMA njemačkog maloprodajnog lanca nalazi se preko 2000 artikala prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, od čega su više od 50 posto domaći brandovi. Trenutačno je zaposleno 500 osoba, a najavljeno je da će se do kraja 2006. otvoriti još dva prodajna mjesta, pa bi se taj broj trebao popeti na 700. Vrijednost investicije u Hrvatskoj je poslovna tajna, kao i cijene artikala, iako je do otvaranja trgovina ostalo još samo dva dana.
Bojan Luncer, direktor Lidla u Hrvatskoj, nije se pojavio pred novinarima pa su domaćini bili Marin Vidak, voditelj prodaje Lidl Hrvatska, Wanja Prelog, regionalni voditelj prodaje, Željko Kostelni, direktor logističkog centra u Jastrebarskom i Ines Murat, voditeljica odjela ljudskih resursa.
"Cilj nam je da cjelokupni asortiman ima trajno niske cijene te da kupci budu zadovoljni, da im nakon dnevne i tjedne kupnje više ostane novca u džepu"- kazao je Vidak. O konkurenciji, niti o cijenama artikala nije želio govoriti, iako je do otvaranja trgovina ostalo još samo dva dana. Novinari su imali priliku razgledati trgovinu u zagrebačkim Donjim Sveticama, ali ne i upoznati se s cijenama. Pored svakog artikla bila je istaknuta jedinstvena cijena -100 kuna.
Prosječna bruto plaća trgovaca u Lidlu iznosi 5.000 kuna bruto, voditelj poslovnice ima 10.000 kuna bruto, a zamjenici voditelja poslovnice 7.000 kuna bruto, kazao je Vidak ističući kako među zaposlenicima ima puno trgovaca koji nemaju iskustvo, ali da ima i onih koji su došli iz konkurentskih tvrtki.
Na novinarski upit o "Crnoj knjizi LIDL-a - jeftini na štetu zaposlenika" njemačkih novinara Andreasa Hamanna i Gudrun Giese, koja govori o šikaniranju radnika, Vidak je kratko odgovorio da su to neistine.
Poznato je da u mnogim trgovačkim centrima u Njemačkoj, gdje je Lidl peti najveći trgovački lanac, sindikata uopće nema. Vidak tvrdi kako nemaju ništa protiv formiranja sindikata u Hrvatskoj. Po njegovim riječima, zaposlenicima će biti posebno plaćeni svi prekovremeni sati, rad nedjeljom i blagdanom te rad noću.
Preko 50 posto artikala su hrvatski brandovi među kojima su Kraš, Podravka, Zvijezda, Puris, Ledo, Gavrilović Frank, Jamnica dok ostatak asortimana čine poznati svjetski brandovi kao što su Ariel, Nivea, Coca-Cola, te brojni proizvodi Lidlovih vlastitih robnih marki.
Osim Zagreba gdje će biti tri, Lidl će 23. studenoga otvoriti trgovine u Bjelovaru, Varaždinu, Sisku, Petrinji, Daruvaru, Novoj Gradiški, Koprivnici, Jastrebarskom i Đurđevcu. Do kraja godine otvorit će se još dva prodajna mjesta, u Osijeku i Đakovu.
U 22 europske zemlje Lidl ima više od 7 tisuća trgovina, u kojima svakodnevno kupuje oko 7 milijuna kupaca. Njemački maloprodajni lanac član je Schwarz grupe sa sjedištem u Neckarsulmu, čiji počeci sežu u tridesete godine prošlog stoljeća.
I.B.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati